7 canale pe care un hotel trebuie să le îmbrățișeze în 2013

7 canale pe care un hotel trebuie să le îmbrățișeze în 2013
person Horeca
access_time_filled

marketingCriza financiară a redus semnificativ bugetele companiilor hoteliere iar managementul eficient al bugetului a devenit esențial în operarea unui hotel. Atunci când ai la dispoziție un buget limitat, selectarea celor mai eficiente canale online (cele cu cel mai mare ROI) este crucială. Odată ce le-ați testat trebuie să decideți care sunt cele mai eficiente și să le valorificați la capacitatea lor maximă.

Iată mai jos 7 canale pe care hotelul dumneavoastră trebuie să le îmbrățișeze în 2013:

1.  Social Media: în loc să vă focusați exclusiv pe Facebook și Twitter, valorificați rețelele de socializare  alternative. Așa veți ajunge la diferite tipuri de comunități legate de interese specifice. Canalele sociale reprezintă instrumente esențiale pentru crearea de brand awarness&engagement. Folosiți-le inteligent!

2.  Email marketing: consolidați legătura cu oaspeții dumneavoastră înainte dar și după ce aceștia au achiziționat o cameră la hotelul dumneavoastră. Este cunoscut faptul că fiecare client nesatisfăcut își va împărtăși experiența negativă la alți 10 oameni, în timp ce clienții fericiți ar putea omite să transmită altor persoane cât ce încântați au fost de serviciile dumneavoastră. Printr-un sistem de recompense, încurajați clienții satisfăcuți să vă scrie review-uri pozitive pe site-ul hotelului, pe TripAdvisor sau pe rețelele de socializare online. Valorificați clienții actuali pentru a genera afaceri viitoare.

3.  Search engine optimization (SEO): Optimizați-vă prezența la nivel local pentru acele căutări care sunt cele mai relevante pentru ceea ce aveți de oferit.

4.  Profitați de evenimentele locale pentru a evidenția oferta hotelului dumneavoastră.

5.  Campanii PayPerClick

6.   Mobile: ați început să lucrați la o strategie de conținut pentru device-urile mobile? 30% din turiștii americani folosesc telefoanele mobile pentru a  rezerva șederi la hoteluri iar procentul este în creștere în toată lumea.

7.  Presa: o relație bună cu presa vă poate ajuta să obțineți o imagine pozitivă atât în mediul offline cât și în mediul online.

grafichoteluri

Sursa: www.toubik.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302