Rezervările early booking pentru Bulgaria au crescut cu 35-40%

Rezervările early booking pentru Bulgaria au crescut cu 35-40%
person Horeca
access_time_filled

oferteearlybookingRezervările early booking pentru Bulgaria au crescut cu 35-40% anul acesta, față de anul trecut, ceea ce indică faptul că românii au început să achiziționeze pachetele turistice din timp, potrivit consultanților Travel Planner – agenție de turism specializată pe destinația Bulgaria.

Topul regiunilor din România emitente de turiști pentru litoralul bulgăresc este condus de Muntenia, urmată de Transilvania și Moldova. Topul stațiunilor de pe litoralul bulgăresc în funcție de numărul de turiști români veniți prin touroperatori este condus de Sunny Beach, Nisipurile de Aur și Albena, potrivit touroperatorului Travel Planner.

Dacă primele patru luni ale anului au fost caracterizate, pentru destinația Bulgaria, de o creștere foarte mare a rezervărilor tip early booking față de anul precedent, pentru luna iunie, mai mulți hotelieri pregătesc oferte promoționale și reduceri, conform agenției Travel Planner. Potrivit prognozelor meteo, vremea va fi ideală în această perioadă, propice pentru plajă și îmbăiere. De asemenea, în iunie este o perioadă mai liniștită, mai putin aglomerată, condiție ideală de a beneficia de o vacanță de 4-5 stele la preț de 2-3 stele.

Ofertele promoționale pentru iunie vor implica reduceri cuprinse între 10% și 55%. Hotelurile sunt în marea lor majoritate all inclusive, poziționate pe plajă sau la mică distanță de mare. Iată câteva exemple de astfel de hoteluri: Astera (4*) și Atlas (4*) din Nisipurile de Aur, Club Evrika (4*) și Royal Palace Helena Park (5*) din Sunny Beach.

Hotelierii din Bulgaria sunt încrezători că vor avea un sezon bun. Vreau să subliniez că piețele pe care se concentrează aceștia și de pe care sunt înregistrate creșteri sunt Rusia, dar și România. O ușoară creștere se înregistrează și dinspre Marea Britanie, iar piața scandinavă stagnează. În schimb, piața germană este în scădere. Recomand turiștilor să nu aștepte ofertele last-minute, deoarece riscă să nu mai găsească locuri la hotelul preferat, în stațiunea preferată, și să-și facă rezervările în timp util. Amintesc că luna august este mereu foarte aglomerată„, precizează Sebastian Constantinescu, directorul general al Travel Planner, touroperator și consultant specializat pe destinația Bulgaria.

hotelurilitoralbulgariaȘi în acest an, hotelierii de pe litoralul vecin au efectuat investiții în renovări și în infrastructură, in aqua park-uri și modernizări ale camerelor. Unele lanțuri hoteliere și-au extins portofoliul și au îmbunătățit serviciile all inclusive. De asemenea, s-au îmbunătățit locurile de parcare, ținând cont că turiștii din România și Bulgaria vin, în marea lor majoritate, cu automobilul propriu. Iată câteva exemple de investiții: Hotelul Sol Luna Bay din Obzor are un Aqua Park pentru clienți, RIU Helios din Sunny Beach a fost complet renovat, Iberostar din Sunny Beach a trecut la categoria All Inclusive Premium, lanțul hotelier Grifid a renovat hotelul Arabella din Nisipurile de Aur și a preluat hotelul Metropol din aceeași stațiune, unde a introdus servicii de all inclusive cu set menu – servire a la carte, cu ospătari. De asemenea, stațiunea Albena a reconstruit hotelul Amelia și a renovat hotelurile Nona și Borjana. Tot Albena a îmbunătățit serviciile, oferind șezlonguri gratuite și dezvoltând ofertele all inclusive pentru hotelurile care se află departe de mare, cu amplasarea unor restaurante pe plajele care aparțin acestor unități de cazare și introducerea unui shuttle bus care să asigure transportul, informează Travel Planner.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302