Trotter Restaurant a investit 700.000 euro pe litoralul românesc

Trotter Restaurant a investit 700.000 euro pe litoralul românesc
person Horeca
access_time_filled

lamamalitoralCompania Trotter Restaurant lansează în acest week-end un proiect greenfield la malul mării, în nordul stațiunii Mamaia, zona de cluburi. Investiția constă într-un nou restaurant La Mama, al 10-lea al lanțului și al doilea de pe litoralul românesc, precum și o plajă cu lounge și beach bar care va funcționa sub un brand nou, Marttinez Beach, se anunță într-un comunicat de presă.

Investiția de peste 700.000 de euro se adresează unui public țintă tânăr din categoria medie și peste medie ca venituri, oameni cu profesii liberale sau antreprenori, care doresc să petreacă un timp de calitate atât în restaurant cât și în lounge sau pe plajă în cea mai în vogă stațiune de pe litoralul românesc.

Cât timp nu există studii de piață pentru industria opitalității, instinctul fiecărui antreprenor dictează demararea unui nou proiect. Am decis să facem această investiție strategică în nordul stațiunii Mamaia, stațiune cu potențial foarte mare, dezvoltând un proiect mixt: un nou restaurant La Mama cu o arhitectură modernă care respectă însă identitatea La Mama, și, pentru că ne aflăm pe malul mării, o locație sub un nou brand, Marttinez beach – plajă și lounge„, a declarat Cătălin Mahu, proprietar.

Noul restaurant La Mama are o capacitate de aproximativ 500 de locuri și va servi aceleași preparate ca la mama acasă.

Lounge-ul este deschis pe 3 laturi și are o capacitate 250 de locuri la mese, iar plaja are o suprafață de circa 2400 mp, peste 200 de locuri și un beach bar. Marttinez beach va oferi clienților preparate cu specific internațional, precum și multe concerte, evenimente și activități surpriză.

Întrucât La Mama a câștigat premiul trei la secțiunea aplicații de brand la Mobile Awards România 2013, cu aplicația sa de sparthphone, compania continuă investiția în inovație și lansează aplicația pentru Smartphone Marttinez Beach care va permite prin serviciul Fast Order să comanzi direct de pe șezlong băutura preferată, scanând codul QR de pe umbrelă.

Restaurantul La Mama își deschide porțile vineri 21 iunie începând cu ora 19:00 iar Marttinez beach se lansează sâmbătă 22 iunie începând cu ora 21:00.

Despre Grupul Trotter Restaurant

La Mama este o rețea independentă de restaurante, un brand românesc, lansat în februarie 1999, când a fost inaugurat primul restaurant, în București. Grupul va opera, începând cu 20 iunie 2013, 10 restaurante La Mama (8 în București și 2 în stațiunea Mamaia), trei cafenele sub brandul Cafepedia (2 în București și una în Iași) precum și o plajă cu lounge, Marttinez Beach.

Echipa La Mama numără aproximativ 500 angajați atât în restaurante cât și în unitatea proprie de producție, de depozitare și în biroul central.

În 2005, „La Mama” a devenit prima rețea independentă de restaurante din România, care a implementat și certificat standardele de calitate ISO 9001 și HACCP, în conformitate cu standardele europene, iar în 2007 a obținut certificarea ISO 22000. Începând cu anul 2007 La Mama a lansat și serviciul de home delivery.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302