Chișinăul găzduiește I-ul Forum Hotelier din Republica Moldova
Asociația Națională a Hotelurilor și Restaurantelor din Republica Moldova organizează în premieră pe 6 decembrie 2013, la Chișinău, I-ul Forum Hotelier din Republica Moldova, care se dorește o platformă de discuții și schimb de opinii între toți participanții industriei ospitalității din Republica Moldova: structuri de stat, structuri de cazare, agenții de turism, ONG-uri ș.a.
La eveniment, care se va desfășura în incinta hotelului Codru, sunt invitați totodată experți și consultanți străini, specialiști de nivel internațional în domeniul dezvoltării business-ului hotelier și turistic, care vor face prezentări și training-uri tematice. Moderatorii din străinătate vor comunica celor prezenți, ultimele realizări globale în domeniul hotelier, practica altor state în dezvoltarea de succes a afacerilor hoteliere, posibilitățile de evitare a problemelor în activitatea hotelieră și turistică, cum să înregistreze venituri și să ridice nivelul de deservire a clienților, cum să fidelizeze clienții prin programe loyalty etc.
La lucrările acestui forum, toți participanții vor avea posibilitatea să adreseze întrebări specialiștilor, să abordeze problemele cu care se confruntă în afaceri și să afle la direct cum ar putea să le soluționeze.
Programul Forumului Hotelier este următorul:
9.00 – 09.30 – Înregistrarea participanților;
9.30 – 09.45 – Cuvânt de salut, Președintele Asociației Naționale a Hotelurilor și Restaurantelor din Republica Moldova, dl Stanislav RUSU;
9.45 – 9.50 – Cuvânt de introducere, Director Proiectului USAID Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (CEED II), Dna. Doina Nistor
9.50 – 10.00 – Cuvânt de salut, Directorul General al Agenției Turismului din Republica Moldova, dl Nicolae PLATON;
10.00 – 10.30 „Starea actuală și perspectivele industriei hoteliere din R.Moldova” – Serghei CALUGHIN, Director general «BestWesternPlus», Flowers Hotel, R.Moldova;
10.30 – 10.45 – Coffee break
10.45 – 12.15 – Vadim PRASOV (Rusia) – „Vânzări eficiente în hotelărie. Programe de loialitate. Relația Hotel – agenție de turism. Clasificarea hotelurilor: practica altor state„.
• Particularitățile de vânzări în hoteluri de tip urban și suburban;
• Canale de vînzări tradiționale și de perspectivă ale hotelurilor;
• Formarea politicii de marketing și de vânzări. Planificarea și executarea în procesul de bugetare;
• Politici motivaționale și echipele de lucru;
• Politica de loialitate: reduceri sau privilegii;
• Clasificarea hotelurilor: obligatorie sau nu, practica altor state.
12.15 – 13.15 Olesea MANOLOVA (Ucraina) – «Secretele de planificare a afacerilor în hotelărie»
• Instrumentele de administrare financiară a hotelului
• Erori în procesul de bugetare
• Algoritmul bugetării: START&FINISH
• Tipurile de bugete în hotelărie
• Regulamentul bugetului – element de control al sistemului bugetar
• Indicatorii principali ai hotelului
13.15 – 14.15 ” Prânz (Oferit de ANHR și USAID CEED II)
14.15 – 16.00 – Anna BRJEZIÈšCAIA (Ucraina) – «Formarea unei echipe de înaltă performanță în hotel»
• Personalul hotelului ca prioritate concurențială.
• Principiile de formare a unei echipe de succes.
• Algoritmul unei selectări eficiente a personalului
• Angajarea, programe de perfecționare, termenul de încercare
• Necesitatea instruirii personalului nou angajat (instruirea de bază)
16.00 – 16.15 – Coffe break
16.15 – 17.30 – Anton Alexeev (Rusia) – „Vânzări on-line. Promovare prin rețele de socializare„
• Promovarea prin rețele (pagini web; motoare de căutare; rețele de socializare; navigatoare)
• Sisteme de rezervări on-line (Globale, locale)
• Arhitectura rezervării
• Erorile integrării – lucru cu hârtii
• Outsourcing-ul vînzărilor în internet
17.30 – 18.00 – Întrebări către raportori, discuții.
18.00 – Încheierea forumului. Tombola de premii pentru participanți. Degustarea de vinuri.
Evenimentul este organizat de Asociația Națională a Hotelurilor și Restaurantelor din Republica Moldova cu susținerea proiectului USAID CEED II. Mai multe informații despre eveniment găsiți AICI.