România se promovează pe piața spaniolă
Președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu participă la cea de-a 33-a ediție a Târgului de turism FITUR (Feria Internacional de Turismo), organizat la Madrid, Spania, în perioada 22-26 ianuarie a.c.
FITUR (Feria Internacional de Turismo – Târgul Internațional de Turism) este cel mai important eveniment dedicat turismului din Regatul Spaniei din 1994 până în prezent și reunește participarea specialiștilor din domeniul turismului mondial: organisme naționale de turism, asociații profesionale, tour-operatori și agenții de turism, lanțuri hoteliere, organizații oficiale spaniole și reprezentanți din mass-media internațională.
Piața spaniolă reprezintă una dintre piețele prioritare din cadrul strategiei de promovare a turismului românesc, fiind în topul primelor 10 țări emițătoare de turiști, conform numărului de vizitatori spanioli și a înnoptărilor în unități de cazare din România.
Participarea României la FITUR reprezintă o oportunitate de a promova o parte dintre produsele turistice-cheie ale României specialiștilor din turism și publicului spaniol, precum turismul rural, turismul activ practicat în natura, city-breaks și turismul cultural.
România va avea un stand amenajat cu o suprafață de 160 de metri pătrați în care sunt prezente 25 de companii românești din industria turismului, printre care agenții de turism, organizatori de evenimente și hotelieri.
De asemenea, în seara zilei de 23 ianuarie va fi organizată o seară românească tradițională la care vor lua parte atât vizitatori ai standului, cât și reprezentanți ai presei și ai operatorilor de turism prezenți la târg.
Președintele Răzvan Filipescu s-a întâlnit cu reprezentanți ai Organizației Mondiale a Turismului și ai Comisiei Europene de Turism, la „Forumul alianței pentru excelența turistică” organizat la Madrid și a avut o întrevedere cu ambasadorul României în Spania, domnul Ion Vîlcu.