Sistem de măsurare a nivelului de satisfacţie a pasagerilor
Având în vedere extinderea și modernizarea gamei de servicii oferite pasagerilor, Compania Națională Aeroporturi București a introdus sistemul internațional „Happy or Not” de măsurare a nivelului de satisfacție a pasagerilor față de serviciile oferite de Aeroportul Henri Coandă.
Primul domeniu asupra căruia pasagerii își pot exprima gradul de satisfacție este cel al parcărilor publice. Printre celelalte domenii care urmează să fie monitorizate pe parcursul acestui an se vor regăsi serviciile de curățenie, check-in, retail, securitate etc.
Sistemul „Happy or Not” aplicat în Aeroportul Internațional Henri Coandă București include un număr de 8 dispozitive, care afișează o întrebare la care pasagerii pot răspunde apăsând unul din cele patru butoane-icon (figurate de la „very happy” până la „very unhappy”).
Acest sistem va monitoriza și măsura, în timp real, nivelul de satisfacție a pasagerilor atât față de calitatea serviciilor din aeroport, cât și față de angajații care realizează respectivele servicii.
Sistemul „Happy or Not” poate fi regăsit și în alte aeroporturi europene, printre care: Heathrow – Londra, Lutton – Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.