România abordează noi piețe pentru promovarea destinațiilor turistice
România abordează noi piețe pentru promovarea destinațiilor turistice, transmite Autoritatea Națională pentru Turism. ANT și-a reluat participarea la Târgurile Internaționale de Turism de la Istanbul și Zurich.
„În 2014, Autoritatea Națională pentru Turism revine la Târgul Internațional de Turism East Mediterranean International Tourism & Travel Exhibition (EMITT), găzduit de Istanbul, Turcia, după o absență de mai mulți ani. Vicepreședintele ANT, Mirela Matichescu, a participat la deschiderea oficială a expoziției. Standul României are 50 de metri pătrați, se află într-o zonă ce oferă o vizibilitate mărită, alături de alte destinații turistice europene și internaționale”, se arată într-un comunicat de presă.
EMITT, care se desfășoară în perioada 30 ianuarie – 2 februarie 2014, este târgul cel mai amplu de pe piața turcă și este dedicat atât profesioniștilor din sectorul turism cât și publicului consumator de călătorii. Turismul cultural este punctul de atracție al standului României, împreună cu destinațiile city-break. Ediția 2013 a EMITT a înregistrat 4.500 de expozanți, 131.000 de vizitatori (circa 59.000 de vizitatori trade si circa 72.000 public) și au fost reprezentante 67 de destinații, în creștere față de 2012.
În aceeași perioadă, România este prezentă și la Târgul Internațional de Turism FESPO, desfășurat la Zurich, în Elveția. FESPO Zürich este cea mai mare manifestare pentru public din Elveția, oferind o excelentă platformă de promovare pentru destinațiile turistice din România. Ecoturismul și Delta Dunării sunt produselele cele mai cautate de turiștii elvețieni.
La ambele târguri, reprezentanții Autorității Naționale pentru Turism alături de hotelieri, agenții și asociații de turism, autorități publice locale și operatori economici coexpozanți în standurile României, promovează principalele produse turistice din țara noastră.
De asemenea, România a participat pentru prima dată la Târgul Internațional de Turism ADVENTUR 2014, desfășurat saptămâna trecută la Vilnius, în Lituania. Participarea în premieră a României la acest târg de turism face parte din strategia de promovare a României pe piața țărilor baltice. Turiștii din Lituania au fost interesați de litoralul românesc, de turismul montan, de schi, dar și de stațiunile balneare din țara noastră, potrivit reprezentanților ANT.
În cadrul expoziției, Autoritatea Națională pentru Turism a organizat recitalul maestrului Nicolae Voiculeț – Ambasador al turismului românesc, care s-a bucurat de aprecierea publicului vizitator și a expozanților prezenți la ADVENTUR 2014.