FAPT a lansat la ITB Berlin o broșură ce promovează România turistică

FAPT a lansat la ITB Berlin o broșură ce promovează România turistică
person Horeca
access_time_filled

promovareromaniaitbberlinFederația Asociațiilor de Promovare Turistică a lansat miercuri, în cadrul ITB Berlin, o broșură în limba germană, ce promovează România turistică, se arată pe site-ul ANAT. Broșura este realizată prin contribuția proprie a fiecărei Asociații de Promovare a turismului din România, pentru a promova fiecare din destinațiile turistice reprezentate în federație.

La ediția din acest an a ITB, în standul Autorității Naționale pentru Turism participă patru dintre asociațiile de promovare membre FAPT: Asociația de Promovare Litoral-Delta Dunării, Asociația de Promovare Bucovina, Asociația de Promovare Brașov și Asociația de Promovare Monteoru Buzău.

„Încă de la înființarea Federației noastre, în anul 2009, ne-am propus ca Asociațiile noastre de promovare a turismului din România să participe la târgurile internaționale și naționale de profil pentru a-și promova și reprezenta destinația pe care o reprezintă, dar am decis să participăm cu materiale de promovare comune, prin care să promovăm unitar și coerent România ca destinație turistică, mai ales în țările identificate ca potențiale surse de atragere de turiști străini prin  strategia de realizare a Brandului turistic”, a declarat Corina Martin, Președinte FAPT.

FAPT consideră piața turistică germană ca fiind una strategică pentru a promova destinațiile turistice românești.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302