Proprietarii Osho au investit 300.000 euro în noul restaurant din Centrul Vechi

Proprietarii Osho au investit 300.000 euro în noul restaurant din Centrul Vechi
person Horeca
access_time_filled

Proprietarii Osho au inaugurat oficial săptămâna trecută restaurantul Oro Toro by Osho, situat în Centrul Vechi al Bucureștiului, în urma unei investiții de 300.000 de euro, se precizează într-un comunicat de presă. Noul restaurant păstrează gustul autentic al cărnii de vită maturată „in houseË®, dar sub forma unui alt concept – de pub cu prețuri integrate la nivelul zonei. Managementul Osho estimează pentru noul restaurant o cifră de afaceri de 1 milion de euro pentru 2015.

restaurantorotoroosho

Ne-am dorit să aducem experiența Osho mai aproape de români, în inima orașului și să le oferim aceeași experiență premium cu care i-am obișnuit, dar acum sub un concept de pub Oro Toro by Osho. Meniul este unul divers de la salate, burgeri, celebrele fripturi din carne de vită maturată sau proaspătă, garnituri și deserturi. Păstrăm tradiția și calitatea prin cele mai bune preparate din viță precum Angus beef măturată, dar și cutt-uri locale, totul aliniat la nivelul de preț al zonei. Dacă în restaurantul OSHO valoarea medie a bonului este de aproximativ 150 lei, la Oro Toro estimăm ca aceasta să ajungă la 60 leiË®, explică Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Odată cu deschiderea Oro Toro by Osho, managementul își propune să atragă o nouă categorie de clienți care nu au experimentat până acum gustul autentic Osho, în special tineri care vor să ia masa în atmosfera specifică unui pub și de asemenea turiștii care apreciază cutt-urile suculente.

restaurantoshocentrulvechi

Cu o capacitate de 120 de locuri, Oro Toro by Osho își întâmpină clienții cu evenimente tematice de miercuri până sâmbătă, fie că vorbim de muzică live sau stand up comedy.

Fripturile, preparatul asociat cel mai des cu experiența Osho își păstrează aceeași metodă de preparare și în noul restaurant, acestea având gramaje între 300-600 g și venind însoțite de salata casei și varianta sănătoasă a cartofilor marca Osho (mai întâi fierți, apoi prăjiți la foc mic în puțin ulei de măsline). Desigur gradul de pătrundere a cărnii poate fi ales începând cu nivelul Blue (puțin atinsă de grătar), Medium Rare, Medium Well și până la Well Done.

Sursă foto: Pagina de facebook a restaurantului. 

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302