România vrea să atragă mai mulți turiști italieni

România vrea să atragă mai mulți turiști italieni
person Horeca
access_time_filled

Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) participă în perioada 12-14 februarie a.c. la cea de-a XXXV-a ediție a manifestării expoziționale Borsa Internazionale del Turismo (BIT) organizată la Milano, Italia, se arată într-un comunicat al ANT.

Ediția 2015 dorește să fie una marcantă în vederea organizării și promovării Expo 2015 ce va fi găzduită la Milano începând cu luna mai 2015, iar sectorul turism este unul dintre pilonii importanți pentru promovarea căruia sunt prevăzute o serie de inițiative. BIT este manifestarea de referință pentru promovarea turistică în polul turistic Milano și în toată Italia.

Italia reprezintă una dintre piețele principale pentru România, în special pentru turismul cultural, city break, rural și în natură care generează anual importante fluxuri business și leisure. În 2014 s-au înregistrat peste 300.000 de sosiri ale turiștilor italieni în România conform datelor INS, înregistrând creștere de 4,45% chiar și în condiții de criză. Cota de piață este peste 10% referitor la sosiri și peste 7% la numărul de înnoptări.

standromaniatargturismmilano

BIT continuă să se mențină pe primul loc în clasamentul manifestărilor expoziționale de turism de pe piață care se adresează atât specialiștilor din sectorul turism (instituții naționale și internaționale de turism, companii aeriene, asociații profesionale, tour-operatori și agenții de turism, lanțuri hoteliere) cât și publicului.

Ediția 2014 a BIT a înregistrat peste 60.000 de vizitatori profesioniști și public, iar anul acesta se așteaptă peste 70.000 de vizitatori. Sunt prezente peste 100 de țări și peste 2.000 de firme expozante în cele patru sectoare ale manifestării: LEISURE (turism general), MICE (turism congresual), LUXURY (turism de lux) și DIGITAL (tehnologii online de sector).

România este prezentă la această expoziție cu un stand național de turism de 120 mp în care sunt prezente 12 companii din branșă. Standul realizat într-un mod original scoate în evidență latura autentică, rurală a României și contactul cu natura necontaminată, tematici strâns legate de Expo Milano 2015.

Pentru a rămâne în legătură cu tema Expo 2015 „Hrănind natura, energie pentru viață” și pentru promovarea destinației prin intermediul gustului, la standul României se va organiza un eveniment cu produse și preparate culinare românești, precum și vinuri si dulceață produsă în România. În ziua dedicată publicului la stand va fi prezent un meșter sculptor în lemn care va face demonstrații, și tot în aceeași zi se va organiza o prezentare turistică a destinației România.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302