Restaurantul Pescăruș intră în portofoliul City Grill și în proces de modernizare

Restaurantul Pescăruș intră în portofoliul City Grill și în proces de modernizare
person Horeca
access_time_filled

modernizarerestaurantpescarusRestaurantul Pescăruș de pe malul lacului Herăstru intră în portofoliul grupului City Grill și într-un amplu proces de modernizare, proces care va fi finalizat în decursul acestui an, restaurantul urmând a fi deschis publicului larg începând cu luna mai a acestui an, a declarat astăzi Dragoș Petrescu, CEO City Grill, în cadrul unei conferințe de presă.

„Suntem foarte mândri că Pescăruș a intrat în portofoliul nostru de operare. Pescăruș este un restaurant deschis în 1938, cu o puternică amprentă istorică, a fost unul dintre cele mai faimoase restaurante din România. De ce este Pescăruș faimos? Pentru că este poziționat excepțional, în partea de nord a capitalei, pentru că are o ieșire și o vedere la lac deosebită, pentru că are o istorie bine consolidată în memoria bucureștenilor. Era un eveniment deosebit să-ți inviți soția la Pescăruș sau să-ți faci botezul, nunta sau oricare alt eveniment, la restaurantul Pescăruș. Așadar avem o locație deosebită, o istorie importantă, singurul lucru care rămâne, și este necesară, e o operare de excepție. Sperăm să ne ridicăm la nivelul acestui restaurant și să reușim să umplem cele 800 de locuri cu clienți mulțumiți”, a declarat Dragoș Petrescu. 

Acesta a subliniat că modernizarea restaurantului Pescăruș se aliniază cu obiectivul companiei de a revitaliza restaurante românești cu tradiție. „Încercăm să revitalizăm restaurantele românești cu istorie, investim în restaurarea lor, chiar acum vă aflați într-un monument istoric, nu pare, dar așa este. Acest lucru implică mari dificultăți în procesul de restaurare, din punct de vedere administrativ trebuie să fim foarte atenți, de aceea intervențiile pe care le vom avea în acest restaurant vor fi limitate de posibilitățile legale, vom acționa mai mult pe partea tehnică, de utilitate, pe partea de echipamente și operare tehnică a restaurantului și pe partea de decorare și restaurare a acestui lemn, decât să umblăm la structură sau volumetrie, lucruri pe care nu o să le facem, așa cum nu am făcut în niciuna dintre locațiile monument istoric pe care le deținem”, a mai declarat Dragoș Petrescu.

Reprezentanții City Grill promit să redea strălucirea de altădată a restaurantului, care va intra în perioada următoare într-un proces de redecorare și igienizare. Restaurantul va fi deschis pentru public începând cu luna mai. În ceea ce privește bucătăria, restaurantul va avea o bucătărie tradițională, cu accente contemporane, dar, va veni în plus și cu preparate fine. Restaurantul, care are o capacitate de 800 de locuri, va avea circa 100 de angajați, dintre care circa 75% provin din cadrul grupului iar 25% sunt angajați noi. Procesul de recrutare este încă în desfășurare, potrivit reprezentanților restaurantului, nefiind numit încă nici bucătarul chef.

„Obiectivul nostru este să redeschidem în mai. Este un obiectiv ambițios, deja lucrăm la partea din spate, și sperăm să ne ținem de obiectiv. Lansarea oficială a restaurantului o vom face în toamnă, deci va fi un soft opening în luna mai, astfel încât să rodăm echipa. Vor fi aproximativ 100 de oameni”, a declarat Dragoș Petrescu.

În ceea ce privește investițiile în reabilitare, acestea vor fi făcute în două etape. Prima etapă de investiție se va încheia în luna mai și se ridică la 450.000 euro, investiția cu adevărat importantă în etapa I fiind partea de echipare, a declarat Dragoș Petrescu. Etapa a 2-a, care va demara în toamnă, va avea un cost mai ridicat iar banii vor merge și în finalizarea investițiilor la terasă, astfel încât aceasta să poată fi folosită și pe perioada iernii. Restaurantul va avea un nou look după realizarea investițiilor, lemnul folosit în construcție va fi restaurat și va arăta așa cum arăta el în 1938, se vor aduce schimbări la sistemul de iluminare, la mobilier ș.a.

Obiectivul principal al reprezentanților grupului City Grill pentru restaurantul Pescăruș este ca acesta să redevină locul de ieșit în oraș al bucureșteanului de rând, aceștia subliniind că tarifele nu vor încadra în peisajul tarifelor cu care sunt obișnuiți consumatorii din nordul Capitalei. „Pescăruș va redeveni locul de ieșit în oraș al bucureșteanului de rând. Acesta este obiectivul, să primim aici clientul care înainte nu-și permitea să vină în zona de nord a capitalei”, a declarat Dragoș Petrescu. Acesta a subliniat că, dacă pe partea de fine dining sunt nenumărate opțiuni în această zonă, pe partea de clasă medie nu sunt foarte mulți competitori direcți și ca atare are încredere că acest restaurant va avea audiență.

Daniel Mischie, COO City Grill, a subliniat totodată că se dorește ca Pescăruș să rămână în continuare poarta de intrare pentru turiștii care vin în București.

În ceea ce privește competiția din zonă, Dragoș Petrescu a subliniat că „se uită cu respect și atenție la competitorii din această zonă” și că „faptul că există jucători importanți și jucători care investesc în această zonă nu face decât să creeze un pol de interes, lucru benefic pentru toată lumea”.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302