Noutăți despre sezonul estival 2015
Sosirile de turiști străini pe litoralul românesc în sezonul 2015 arată promițător, datorită campaniilor de promovare intensă în rândul piețelor de turiști moldoveni și israelieni, însă turiștii români sunt cei așteptați în număr cel mai mare pe litoral anul acesta, a declarat președintele Asociației Litoral – Delta Dunării, Corina Martin.
Asociația Litoral – Delta Dunării a participat ieri la conferința de presă organizată cu ocazia deschiderii Târgului de Turism Vacanța Constanța, ediția a VI-a (6-8 martie 2015), unde s-au discutat detalii cu privire la deschiderea sezonului estival 2015, piețele turistice strategice și târgurile naționale și internaționale la care Asociația participă în prima jumătate din acest an.
Pentru vacanța de 1 Mai, prețurile pornesc de la 60 lei/persoană/noapte la hotelurile de 3*, de la 100 lei/persoană/noapte la hotelurile de 4* și de la 229 lei/persoană/noapte la hotelurile de 5*, în funcție de serviciile pe care le oferă fiecare unitate de cazare. La momentul de față s-au vândut deja 20% din pachetele speciale pentru aceasta ocazie, iar până la 31 martie ALDD estimează că se vor vinde 50%.
„Față de anul trecut, vânzările au crescut cu 20%, în parte și datorită campaniilor ALDD de promovare din ultimii ani, evenimentelor pe care le organizăm anual pentru turiști și datorită tarifelor atractive oferite pe litoral. De asemenea, având experiența anilor trecuți, considerăm că organizarea evenimentelor noastre tradiționale, precum Parada Litoralului Românesc și spectacolele de deschidere de sezon, va atrage prima serie importantă de turisti pentru anul 2015, ceea ce va da un start foarte bun întregului sezon – aspect ce l-am luat în considerare din timp și pentru care continuăm un parteneriat excelent cu autoritățile locale și operatorii privați din turism”, se arată într-un comunicat.
În ceea ce privește promovarea la târgurile de turism, ALDD se află chiar în acest moment la târgul de turism de la Berlin, urmând ca în perioada 5-8 Martie să fie prezentă și la Chișinău, iar în perioada imediat următoare va participa la Târgul de Turism al României, de la București (12-15 martie) și la târgurile regionale organizate de ANAT la Timișoara (20-22 martie), Brașov (27-29 martie) și Iași (27-29 martie).
„La Chișinău mergem cu Show-ul Mamaia Style, așa cum am mers și la Londra și Tel Aviv, unde ne-am remarcat cu adevărat. Așadar, vom fi prezenți în standul de la Chișinău cu un grup de 12 animatori, îmbrăcați în ținute tradiționale de modă, care vor face senzație în cadrul târgului și vor introduce turiștii moldoveni în atmosfera de Carnaval Mamaia”, se mai arată în comunicat.
Corina Martin, Președintele Asociației Litoral – Delta Dunării: „Sosirile de turiști străini în sezonul 2015 arată promițător, datorită campaniilor de promovare intensă în rândul piețelor de turiști moldoveni și israelieni. Piața de turiști din Republica Moldova este o piață strategică și cu potențial pentru România, inclusiv pentru Mamaia și Litoralul Românesc. De 2-3 ani ne promovăm intens în cadrul acestei piețe și organizăm info-tripuri cu agenți de turism și presa din Moldova pe litoral, astfel încât turiștii moldoveni să opteze pentru a își petrece vacanțele pe litoralul românesc în loc de Ucraina, Bulgaria, Grecia sau Turcia. De asemenea, pregătim o campanie de promovare pe radio în Israel, pentru a susține și promova vânzările pe cele două zboruri charter pe săptămână care vor aduce în jur de 3000 de turiști israelieni la Mamaia, în sezonul estival 2015. Însă, turiștii români sunt cei asteptați în număr cel mai mare pe litoral anul acesta, și, pentru piața naționala de care depindem majoritar, participăm la toate târgurile ANAT din România (Cluj, București, Timișoara, Iași, Brașov și Bacău). În acest fel, continuăm Campania noastră oficială de promovare a stațiunii Mamaia, demarată anul trecut, și suntem mândri că strategia noastră de promovare este singura campanie de promovare strategică a unei destinații turistice românești„.
Sursă foto: www.manager.ro