Hotel Privo din Târgu Mureș privește cu optimism la 2015

Hotel Privo din Târgu Mureș privește cu optimism la 2015
person Horeca
access_time_filled

La mai puțin de 1 an de la deschiderea oficială, Hotel Privo din Târgu Mureș anunță obiective ambițioase pentru anul în curs. Reprezentanții hotelului își propun pentru 2015 realizarea unei cifre de afaceri de circa 1 milion euro – cu 35% mai mult față de veniturile înregistrate în 2014 -, lucru care se va realiza prin majorarea tarifelor la cazare, dezvoltarea segmentului MICE și a componentei Food&Beverage dar și prin fidelizarea clienților, a precizat Otilia Demian, Director of Business Development Privo, într-o conferință de presă.

privoplanuri2015

Ansamblul Privo – format din hotelul Privo (40 de camere), o clădire nouă cu arhitectură futuristă, și Vila Csonka (6 camere), o clădire istorică în stil Art Nouveau – a fost inaugurat oficial în luna iunie 2014 de tânăra antreprenoare Adina Plopeanu, în urma unei investiții de 7 milioane de euro.

Contrar așteptărilor, 70% din clienții hotelului sunt în prezent români, iar dintre străini cei mai numeroși sunt italienii, nemții, maghiarii, olandezii, austriecii și francezii. Din numărul total de clienți 85% sunt de business și doar 15% de leisure, piața fiind la acest capitol asemănătoare cu cea din București. Farma este principala industrie furnizoare de clienți pe zona de MICE pentru Hotel Privo.

Alin Pop, consultant în industria ospitalității – Agil Hospitality, a subliniat că Târgu Mureș se dezvoltă ca un hub regional de afaceri și că noi business-uri vin în zonă.

Potrivit reprezentanților hotelului există potențial și pentru dezvoltarea segmentului de leisure, mai ales că în Târgu Mureș se întâmplă multe lucruri frumoase, în special pe partea culturală.

Cu toate acestea, reprezentanții Privo subliniază că pentru impulsionarea circulației turistice din zonă este nevoie de îmbunătățirea infrastructurii, legături aeriene mai bune, legături feroviare îmbunătățite, iar „O autostradă ar ajuta foarte mult”, așa cum a precizat Adina Plopeanu – General Manager Hotel Privo. Aceasta a făcut referire la o autostradă pe axa Iași – Târgu Mureș – Cluj – Oradea sau pe axa București – Târgu Mureș, care ar ajuta foarte mult mediul de afaceri din zonă.

restaurantprivo1

Hotel PRIVO a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 700.000 euro, conform cu previziunea inițială. La începutul acestui an, Hotel Privo a intrat direct pe locul 7 în topul celor mai bune hoteluri de lux din România, top alcătuit de TripAdvisor®. Câștigătorii Travelers’ Choice Awards sunt aleși pe baza recenziilor și opiniilor a milioane de călători TripAdvisor, înregistrate pe parcursul anului anterior.

Pentru anul 2015 ne propunem să realizăm un grad de ocupare mediu de 55% și o cifră de afaceri care să atingă un million de euro. În prezent suntem lider de piață în ceea ce privește calitatea serviciilor. Pentru anul 2015 estimăm creșterea indicatorilor economici cu un procent de 35%, creștere pe care o vom realiza prin majorarea tarifelor de cazare, dezvoltarea segmentului MICE și a componentei food & beverage și nu în ultimul rând prin fidelizarea clienților„, spune Otilia Demian, Director of Business Development.

Creșterea cifrei de afaceri va fi posibilă și ca urmare a noii strategii de management implementate începând cu cel de-al treilea trimestru al anului trecut: un nou meniu semnat de Executive Chef Martin White, un program extins de degustări de vinuri și un program de fidelitate pentru clienții loiali.

În prezent, focusul cade pe consolidarea business-ului hotelier din Târgu Mureș, a declarat Adina Plopeanu, dar reprezentanții Privo recunosc că s-au gândit și la un alt hotel Privo, într-un alt oraș din țară. „Ne-am gândit la un nou hotel Privo în alt oraș, dar momentan ne concentrăm pe consolidarea poziției în Târgu Mureș”, a declarat Managerul General al hotelului Privo.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302