Oro Toro by OSHO deschide în aprilie încă două restaurante

Oro Toro by OSHO deschide în aprilie încă două restaurante
person Horeca
access_time_filled

orotorobyosho2Începând cu luna aprilie, lanțul de restaurante Oro Toro by OSHO se extinde în alte două locații importante din București – Promenada Mall și Mega Mall, se precizează într-un comunicat.

Cele două noi restaurante din zona Băneasa și Arena Națională se alătură locațiilor deja devenite notorii în București – Oro Toro din Centrul Vechi și AFI Palace Cotroceni, precum și OSHO din Cartierul Primăverii – primul restaurant cu măcelarie proprie din București.

Situate în zona de Food Court, restaurantele se vor deschide la începutul aprilie în Promenada Mall și la finalul lunii, în Mega Mall.

Recunoscute drept cele mai bune steakhouse-uri din Bucuresti, OSHO și Oro Toro by OSHO și-au câștigat reputația datorită calității superioare a cărnii de vită importată din țări precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta, și, în special, tăieturilor realizate de cei trei măcelari ai restaurantului OSHO Primăverii, formați în Germania și Spania.

Carnea de vită este maturată timp de 21 de zile prin metode specifice, cu temperatura menținută între 0,1 si 0,9 grade, tot în cadrul restaurantului OSHO. Modificările specifice maturării se produc sub acțiunea enzimelor proprii ale cărnii, determinând modificări de structură ale proteinelor, carnea devenind, astfel, mai fragedă și mai savuroasă.

Oro Toro respectă tradiția începută de OSHO în urmă cu patru ani, o dată cu lansarea unui concept unic în București – deschiderea primului restaurant cu măcelarie proprie, în care carnea este maturată, porționată, preparată și servită exclusiv în cadrul restaurantului.

Oro Toro by OSHO pune la dispoziția clienților săi un meniu bogat, ce cuprinde: selecție de steak-uri (Delmonico Steak, Ribeye Steak, New York Steak, Porterhouse Steak), o mare varietate de burgeri, printre care și faimosul Black Angus Beef, dar și salate, sandwich-uri și alte preparate. În locațiile din cadrul mall-urilor, clienții beneficiază de aceeași calitate a cărnii ca în restaurantele din Centrul Vechi sau Primăverii, dar cu un service rapid.

Ideea din spatele conceptului Oro Toro by OSHO a fost aceea de a împărtăși savoarea cărnii de vită de calitate tuturor gurmanzilor, indiferent de venituri sau zonă. Tot din luna aprilie, restaurantele Oro Toro by OSHO vor avea atât programe de entertainment, cât și oferte și evenimente pentru studenți și familii cu copii, la prețuri accesibile.

Sursă foto: pagina de facebook a restaurantului Oro Toro din Centrul Vechi. 

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302