HelloHungry: Reducerea TVA la 9% va crește piața comenzilor de mâncare online

HelloHungry: Reducerea TVA la 9% va crește piața comenzilor de mâncare online
person Horeca
access_time_filled

tvacomenzimancareonlineReducerea TVA la 9% va crește substanțial piața de 3 milioane de euro a comenzilor de mâncare online și angajarea forței de muncă, susțin reprezentanții HelloHungry – deținătorul BGmenu, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din Bulgaria.

HelloHungry a intrat pe piața românească în 2014, după ce a achiziționat jucătorii locali Quicky.ro și Oliviera.ro, concentrându-se în primă instanță pe piața comenzilor de mâncare din București.

Decizia recentă a Guvernului României de a reduce TVA pentru produsele alimentare și băuturi non-alcoolice de la 24% la doar 9% va avea efecte de creștere în lanț care vor conduce la avansul exponențial al serviciilor de comenzi de mâncare și al celor conexe industriei alimentare, inclusiv a serviciilor efectuate cu ajutorul site-urilor online și platformelor mobile precum Quicky.ro și Oliviera.ro, spun oficialii HelloHungry.

Reducerea TVA va scădea cu siguranță evaziunea din zona restituirii TVA și va permite, de asemenea, restaurantelor și furnizorilor serviciilor conexe, inclusiv celor din zona comenzilor de mâncăruri, produse alimentare și catering, să efectueze angajări noi și să plătească mai bine personalul existent, în același timp ducând la o îmbunătățire în ansamblu a calității serviciilor„, a declarat Dragoș Cristea, Sales Manager, HelloHungry România.

HelloHungry, deținător al BGmenu.com, este cel mai mare serviciu de comenzi de mâncare și catering din Bulgaria, cu peste 500 de restaurante înscrise în rețea și 50.000 de clienți anual. HelloHungry a intrat pe piața românească în 2014.

HelloHungry salută reducerea TVA-ului pentru alimente, care coincide cu extinderea noastră în toată România. Planurile noastre de extindere au în vedere cele mai mari orașe, cum ar fi Timișoara și suntem convinși că o reducere semnificativă a TVA va permite managerilor de restaurant să ofere reduceri și mai bune clienților noștri, fie pentru comenzi individuale, fie pentru cele de grup plasate de marile corporații„, a adăugat Cristea.

Gospodăriile din România alocă circa 70% din venitul lor consumului de produse alimentare și băuturi, cifră ce reprezintă cea mai mare rată din Europa. Creșterea activității economice în București și în alte orașe mari din România susține o rată de creștere bună a serviciilor de livrare a produselor alimentare, care aproape s-a dublat între 2012 – 2013, cu o medie a comenzii curente online de 70 de lei.

Românii din marile orașe comandă mâncare cel puțin o dată pe săptămână, fie pentru birou (40%) sau pentru acasă (60%). Piața totală a serviciilor și produselor alimentare din România este de 13 miliarde de euro, iar livrările online și mobile dețin o cotă de peste 0,2%, cu venituri anuale de aproape 3 milioane de euro.

HelloHungy, care deține două platforme de comandă – Quicky.ro –  lider în comenzile de mâncăruri speciale și comenzi online corporative și Oliviera.ro – prima platformă mobilă de comenzi de mâncare din România, are o cotă de piață de 34%, fiind printre primii doi jucători locali. În Bulgaria, HelloHungry este lider de piață, cu o cota de piață de 49%.

După reducerea TVA, restaurantele și serviciile de catering vor fi în măsură să-și îmbunătățească timpii de livrare și ingredientele utilizate și va crește, de asemenea, calitatea serviciilor per ansamblu. Acestea vor duce, totodată, la o creștere semnificativă a veniturilor, care vor permite tuturor furnizorilor de servicii să se extindă rapid și, de asemenea, să-și majoreze discounturile.

Reducerea TVA-ului pentru produsele alimentare va duce la o creștere semnificativă a consumului și ocupării forței de muncă, dând un impuls economiei. Pe lângă avansul general al pieței, va exista, de asemenea, o creștere a satisfacției angajaților. Vom fi capabili să îmbunătățim și mai mult ofertele speciale oferite clienților noștri corporativi, iar îmbunătățirea calității serviciilor oferite acestora va însemna o modalitate mai bună de a crește gradul de satisfacție a angajaților la locul de muncă. În același timp, discounturile mai mari vor oferi companiilor posibilitatea de a acoperi mai ușor cheltuielile legate de mesele oferite angajaților„, a declarat Dana Lemnaru, Digital Marketing Manager, HelloHungy România.

Hellohungry este deținătorul BGmenu, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din Bulgaria în ultimii 10 ani, cu o rețea de peste 500 de restaurante în 12 de orașe. În 2014 HelloHungry a intrat pe piața românească prin achiziționarea în primă instanță a Quicky.ro – lider în comenzile de mâncăruri speciale și comenzi online corporative și ulterior a Oliviera.ro – prima platformă mobilă de comenzi de mâncare din România.

Sursă foto: www.freevector.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302