Cele mai vizibile branduri din turism în publicitate
mediaTRUST, companie de monitorizare media, prezintă vizibilitatea turismului în publicitate din punct de vedere al numărului de reclame difuzate de media, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2015.
În topul celor mai vizibile branduri din turism în primele 5 luni ale acestui an se află agenția Christian Tour cu 3.118 reclame și un rate card estimat la 3.694.167 euro.
Locul doi este ocupat de Hotelscan.ro cu 2.440 de reclame cu un rate card de aproximativ 6.216.085 euro, iar pe locul trei se află Rezerva.ro cu 985 de reclame și un rate card de 1.405.150 euro.
Vola.ro este în clasament cu 702 reclame cu un rate card estimate la 1.017.463 euro, iar agenția de turism Paralela45 a înregistrat 690 de reclame și un RC de 944.606 euro. DeLuxeTour a înregistrat 637 de reclame în perioada analizată, iar rate card-ul este estimat la 1.182.573 euro.
Cocor Spa Hotel este pe locul șapte în top cu 591 de reclame și RC ” 256.738 euro, urmat de Phoenicia Holiday Resort cu 474 de reclame (RC ” 927.780 euro) și Phoenicia Grand Hotel cu 460 de reclame (RC -215.551 euro). Agenția Perfect Tour este pe locul 10 cu 369 de reclame și un rate card de aproximativ 804.250 euro.
Distribuția reclamelor pe categorii de produse
În primele cinci luni ale anului 2015 au fost înregistrate 12.982 de reclame la categoria Turism. Agențiile de turism au înregistrat 6.520 de reclame în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2015. Hotelurile și pensiunile au înregistrat cu 2.738 de reclame. Subcategoria Ghiduri/Baze de date/ recomandări a înregistrat 3.564 de reclame.
Distribuția reclamelor pe medii de difuzare
Din totalul de 12.982 de reclame înregistrate la categoria Turism, 9.510 au fost difuzate de către posturile de televiziune, 3.055 de reclame au fost difuzate la stațiile de radio și 417 de reclame au fost tipărite în presa scrisă.
Top 3 surse media
Printre sursele cu cel mai mare număr de reclame difuzate se numără România TV (2.603 reclame), Radio Zu cu 769 de reclame, Ring cu 232 reclame.
Despre raport
Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 1.925.322 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 mai 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio și 200 de publicații centrale. Prin intermediul aplicației admonit, mediaTRUST prezintă vizibilitatea turismului în reclamele difuzate de canalele media.