Podravka, producătorul Vegeta, intră în HoReCa și țintește 1000 restaurante în 2015

Podravka, producătorul Vegeta, intră în HoReCa și țintește 1000 restaurante în 2015
person Horeca
access_time_filled

Cristina_Ghiurluc_PodravkaCompania croată Podravka, care deține celebrul brand Vegeta, și-a anunțat marți intrarea în segmentul HoReCa din România. Podravka aduce în România 4 din cele 7 branduri Podravka dedicate pieței horeca: Vegeta, Podravka, Fant și Lagris. Până la sfârșitul anului, compania intenționează să ajungă în 1000 de restaurante la nivel național, colaborând pe partea de distribuție cu Marathon Distribution Grup, iar anul viitor Podravka intenționează să dubleze numărul de restaurante. În funcție de evoluția pieței și de feedback-ul primit, compania intenționează să aducă și alte branduri proprii în sectorul horeca din România.

În Croția suntem prezenți pe piața de horeca de mulți ani, cu foarte multe branduri, și avem un mare succes. Am considerat că toată expertiza noastră și a bucătarilor noștri merită folosită și în România. Am decis să intrăm pe piața horeca din România pentru că noi considerăm că are un potential încă în dezvoltare. În segmentul horeca din România vom intra în primă fază cu 4 branduri: Vegeta, Podravka, Fant și Lagris„, ne-a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka România (foto dreapta).

Aceasta a precizat că eficiența și timpul sunt foarte prețioase într-o bucătărie profesională, iar produsele Podravka vin în întâmpinarea acestor nevoi: scurtează timpul de preparare al unui produs, însă în același timp păstrează calitatea produselor și gustul deosebit pe care fiecare bucătar îl dorește atunci când vine vorba de preparatele lui.  

Compania Podravka are planuri mari pentru segmentul HoReCa și intenționează, până la sfârșitul acestui an, să ajungă în peste 1000 de restaurante la nivel național.

Până la sfârșitul acestui an intenția noastră este să reușim să ajungem în 1000 de restaurante, acesta este focusul nostru, și în același timp ne dorim să ne listăm și în canalul de cash&carry, în Metro și Selgros. Anul viitor ne dorim foarte mult să dublăm numărul de restaurante, să ajungem la 2000 de restaurante. Am început colaborarea cu Marathon Distribution Group și ne bazăm foarte mult pe expertiza Marathon și experiența pe care o are pe acest segment. În funcție de cum va evolua piața și de modul în care vor fi primite produsele noastre, am dori să intrăm și cu alte branduri pe piața din România. Treptat ne propunem să aducem în România toate cele 7 branduri Podravka create pentru piața HoReCa. Având în vedere că în Croația noi avem un număr mare de branduri, suntem convinși că și alte branduri s-ar potrivi foarte bine necesităților acestui segment„, ne-a mai declarat Cristina Ghiurluc.

podravkahoreca

Brandul Vegeta reprezintă „cea mai bună creație croată”, fiind o combinație unică de condimente și legume deshidratate, cu un conținut optim de sare. Produsele Vegeta completează și reunesc caracteristicile naturale ale mâncărurilor, fără a domina aroma, îmbogățind astfel gustul preparatelor. Brandul Vegeta va fi prezent pe piața HoReCa din România cu următoarele produse:

•    Vegeta în ambalaj de 3 kg, respectiv 10 kg
•    Vegeta Borș cu legume
•    Vegeta Mediteranean
•    Vegeta Picant

Brandul Lagris pentru segmentul HoReCa vine cu variante de garnituri care se vor alătura ușor oricărui fel de mâncare, toate fiind produse cu valori nutritive excepționale, atent selecționate. Standardele ridicate de prelucrare și producție garantează conservarea nutrienților, produsele Lagris fiind astfel excelente în prepararea unei game diversificate de garnituri. Printre produsele Lagris disponibile în România se numără:
•    Diferite tipuri de orez, de la orez cu bob lung decojit sau orez Jasmine, până la orez Sushi.
•    Hrișcă decojită, 1 kg
•    Fasole albă bob mare, 5 kg
•    Fasole pestriță deschisa, 5 kg
•    Fasole roșie, 5 kg
•    Năut, 5 kg
•    Piure de cartofi simplu sau cu lapte, 3 kg

Brandul Podravka pentru HoReCa va aduce gustul supelor gătite în casă, iar sosurile și dressingurile vor da savoarea dorită fiecărui fel de mâncare. Acestea pot oferi mâncărurilor savoarea bucătăriilor naționale și internaționale și permit pregătire în feluri cât mai diversificate a salatelor sau supelor. Produsele Podravka pentru segmentul HoReCa numără:
•    O gamă de 20 de tipuri diferite de supe, de la supa de pui sau cea vieneză, până la supa cremă de sparanghel sau ciuperci.
•    Sosuri și dressinguri precum sos Gravy, sos de ciuperci, sos brun sau sos vânătoresc.

Ultimul brand adus de Podravka pe piața HoReCa din România este Fant. Acesta este o bază culinară concepută pentru prepararea felurilor de mâncare tradiționale, dar într-o formă modernă, reducând totodată semnificativ timpul de preparare. Produsele Fant disponibile în România sunt:
•    Fant pentru fasole și tocănițe, 1kg
•    Fant pentru pleskavita, kebab și hamburgeri, 1kg
•    Fant pentru gulaș și papricaș, 1kg
•    Fant pentru carne tocată, 1 kg.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302