Dragoș Bonea: “Ideea Naan a pornit ca o extindere a afacerii Delta Studio”

Dragoș Bonea: “Ideea Naan a pornit ca o extindere a afacerii Delta Studio”
person Horeca
access_time_filled

Restaurantul Naan, lansat pe piață de Delta Studio la mijlocul lunii iunie a.c. în urma unei investiții de aproximativ 200.000 euro, a reușit să capteze atenția turiștilor și a clientelei bucureștene în numai trei luni de la deschiderea porților, obținând poziția doi în clasamentul TripAdvisor pentru București, informează reprezentanții companiei într-un comunicat.

„În primă instanță nu am lansat oficial restaurantul, optând pentru o perioadă de test, în care am evaluat impactul meniului, al ingredientelor, al selecției din cramă sau al amplasării în zona CA Rosetti„, a declarat Dragoș Bonea, fondatorul companiei DeltaStudio. „Chiar și așa, am avut bucuria de a fi foarte bine primiți de public și iată că recomandările clienților noștri au pus bazele acestei noi afaceri, care se dezvoltă mai rapid decât am estimat inițial„, a continuat el.

Într-un interviu pentru ediția din septembrie a revistei HoReCa România, Dragoș Bonea ne-a declarat că „Ideea restaurantului Naan a pornit ca o extindere a afacerii Delta Studio într-un nou domeniu, aparent total diferit, în realitate având multe elemente care se pot potența reciproc. După aproape două decenii în care am oferit confort și bună dispoziție clienților noștri prin intermediul designului de interior de calitate, ne-am gândit la modul în care le-am putea îmbogăți experiența cu o ofertă în spectrul culinar„.

naan1

Referitor la conceptul restaurantului, acesta a rezultat în urma dialogului între profesioniști în design și arhitectură de interior și profesioniști în arta culinară despre cum poate fi îmbogățită experiența clienților îmbinând armonios cele două domenii. „Încercând să exprimăm în cuvinte esența acestui concept am descoperit termenul de „arhitectură culinară” (…) Naan este un studio de creație culinară, ceea ce înseamnă inovație, experimentare și nu în ultimul rând un stil de viață sănătos„, ne-au mai declarat reprezentanții restaurantului.

Denumirea restaurantului provine de la pâinea indiană naan, care se servește condimentată cu mirodenii, ulei și semințe la fiecare masă la Naan Food & Drink Studio.

Restaurantul a fost conceput în colaborare cu arhitecții din echipa Delta Studio și somelierul Ovidiu Olteanu, cel care conduce acum activitatea Naan. Meniul este realizat cu ingrediente provenite în mare parte din agricultura ecologică, de la ferme precum Ferma Sia, din Vâlcea, de unde se achiziționează ouăle, laptele sau carnea de miel. Lista de preparate include rețete vest europene, elemente specifice bucătăriei fusion precum și influențe asiatice.

naan2

Selecția de vinuri se axează pe crame românești. „Intenția noastră a fost aceea de a promova vinurile românești, mai cu seamă că ne așteptam la o afluență de expați și turiști străini, confirmată și de TripAdvisor. Considerăm că vinul românesc are deja multe de povestit și ne bucurăm când primim foarte multe aprecieri pentru cramă din partea turiștilor care ne trec pragul”, a subliniat somelierul Ovidiu Olteanu. „Meniul nostru este foarte divers, însă nu prea încărcat, pentru a putea păstra aprovizionarea cu cele mai proaspete ingredinte” a adăugat acesta.

Restaurantul situat pe bulevardul CA Rosetti se compune din două spații, nivelul parter și nivelul cramă, crama fiind destinată nefumătorilor. Capacitatea de așezare la mese este de 55-60 de locuri.

Ne-am dorit să avem un restaurant de dimensiuni medii, cu doar câteva mese, pentru a controla calitatea serviciilor și rapiditatea servirii. Prin definiție, când tot ce ai în meniu este preparat pe loc în restaurant, timpul de servire se prelungește, astfel că era important să faci față unei seri aglomerate sau să poți oferi intimitate pentru evenimente de tipul zilelor de naștere. Noi am încercat să anticipăm toate aceste elemente, dar sunt sigur că avem încă multe de învățat și ne vom strădui să primim sugestiile clienților cu multă deschidere„,  a menționat Dragoș Bonea.

Referitor la planurile de extindere, Dragoș Bonea a declarat pentru revista HoReCa România că: „Intenția noastră este să clădim un brand puternic în jurul conceptului Naan, iar locația actuală să fie prima dintr-un lanț care s-ar putea extinde în următorii ani atât în București cât și în marile orașe din țară„. 

În următoarea ediție a revistei HoReCa România puteți citi interviul complet cu reprezentanții restaurantului Naan.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302