Grupul Hello își consolidează prezența pe piața de comunicare food&beverages
După un an de la lansarea brandului Foodwise, divizia specializată a grupului Hello care comunică pentru clienții din zona de food & beverages ai grupului, reprezentanții Hello anunță o creștere semnificativă a prezenței pe piața de food&beverage din România.
în ultimele 12 luni, grupul de comunicare Hello a dezvoltat proiecte signature de anvergură pentru branduri leaderi și challengeri din categoriile: bere, băuturi spirtoase, cafea, dulciuri, produse culinare, lactate, produse congelate, suplimente alimentare etc. în această perioadă, volumul afacerilor grupului si-a dublat valoarea, ajungând la 2 milioane de euro.
„Ne bucurăm să putem anunța, sărbatorind primul an de viață Foodwise, că specializarea pe zona de Food Intelligence a consolidat expertiza grupului, a avut impact direct asupra consistenței proiectelor lansate pe piață și s-a reflectat, de asemenea, în rezultatele noastre de business. Răspunsurile primite din partea pieței validează nevoia brandurilor de a avea parteneri de business specializați, care cunosc și se conectează în profunzime cu nevoile consumatorilor”, spune Marilena Istratescu, fondator și CEO-ul grupului Hello.
Foodwise Marketing este în prezent singura agenție specializată în marketing strategic și furnizare de conținut creativ pentru industria de food&beverages din România.
Ca perspective de dezvoltare, următorii 2 ani vor însemna pentru grupul Hello capitalizarea investițiilor realizate, managementul talentelor și extinderea continuă a competențelor de consultanță. “Obiectivul nostru este ca brandul Foodwise să devină partener de know-how pentru afaceri cu istoric de piață și, în egală măsură, pentru start-up-uri dezvoltate în retail și HORECA. Faptul că putem pune amprenta experienței noastre pe proiecte ale industriei de food&beverages este o premisă solidă pentru creștere în anii care urmează”, spune Marilena Istratescu, CEO-ul grupului.