România intră în prim planul turismului mondial timp de 2 săptămâni
Peste o sută treizeci de ziariști, bloggeri, tour operatori și influenceri din turismul internațional sosesc începând cu 20 octombrie în România. Aceștia vor vizita și vor asigura expunerea în comunitățile internaționale a Bucureștiului și României timp de peste două săptămâni, prin intermediul proiectelor #Experience Romania și #Experience Bucharest.
#Experience Romania este o inițiativă privată, dezvoltată de voluntari, pentru a contribui la transformarea României în destinația turistică preferată din Europa de Est. La prima ediție, atracțiile turistice ale României vor fi promovate către o audiență internațională estimată la peste 100 de milioane de potențiali turiști.
Conceptul este o evoluție a #Experience Bucharest, a cărei prime ediții s-a desfășurat în luna mai 2017 și a avut ca obiectiv poziționarea capitalei ca destinație preferată în sud-estul Europei și creșterea numărului de înnoptări de la 1.8 nopți/turist la 3 nopți/turist. Conținutul generat în cele 4 zile din prima ediție din luna mai a ajuns la peste 80 de milioane de potențiali turiști, campania fiind nominalizată la Best Destination Campagin de eTravel Awards.
Pentru prima ediție #Experience Romania, influencerii internaționali vor beneficia de experiențe tradiționale într-un circuit de două săptămâni cu destinații precum Sărata Monteoru, Piatra-Neamț, Gura Humorului, Colibița, Sighișoara, Târgu Mureș, Sibiu și Brașov.
„Un festival de bere din Germania, Oktoberfest, adună în 2 săptămâni aproximativ 6 milioane de turiști, iar România este vizitată într-un an întreg de doar 2,5 milioane de turiști. Bulgaria are de 5 ori mai mulți turiști străini față de România. Credem că există potențial fantastic să creștem cu 300% numărul de turiști în următorii ani„, declară Tudor Maxim, fondatorul Expericence Romania și Experience Bucharest.
Finanțarea proiectului este realizată prin contribuțiile în servicii și produse a partenerilor care depășesc 250.000 de euro, constând în 524 de nopți de cazare la cele mai bune hoteluri din București si din țară, peste 2135 de mese la restaurante, mașini și autocare puse la dispoziție de parteneri, tururi și excursii ghidate, petreceri și evenimente tradiționale dedicate invitaților.
Viitorul turismului în România va fi discutat în cadrul conferinței de lansare
#ExperienceRomania debutează cu conferința „Viitorul turismului în România”. Evenimentul găzduiește peste 130 de invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, tour operatori, persoane publice pasionate de călătorii din România, dar și reprezentați ai autorităților naționale. Participanții provin din țări ca Germania, Canada, Coreea de Sud, Italia, Franța și înregistrează audiențe de la câteva zeci de mii până la 2.7 milioane de cititori.
Conferința va avea loc luni, 23 octombrie, între orele 10:00-15:00, la hotelul Novotel în București (Calea Victoriei 37B).înregistrarea participanților se face prin accesarea linkului http://experienceromania.eu/conference/, în limita a 280 de înscrieri. Jurnalistii, bloggerii și studenții la facultăți de turism vor avea intrare gratuită.
Despre Experience Romania
Experience Romania (www.experienceromania.eu) este cel mai mare proiect de promovare turistică a României, aflat la prima ediție, care se va desfășura în perioada 23 octombrie – 5 noiembrie 2017 în mai multe zone din țară (Sărata Monteoru, Piatra Neamț, Gura Humorului, Colibița, Sighișoara, Târgu Mures, Brașov, Sibiu etc.).
Misiunea proiectului este de a promova România și de a o ridica la rangul celei mai căutate destinații turistice din Europa de Est. Astfel, în cele două săptămâni, peste 50 dintre cei mai influenți bloggeri, vloggeri, instagrammeri, snapchatteri și pasionați de călătorie din lumea întreagă vor experimenta o parte dintre cele mai frumoase atracții ale României, vor interacționa cu profesioniști creatori de conținut și profesioniști din domeniul turismului.
Experience Romania este o inițiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea României. Proiectul este implementat cu ajutorul sponsorilor și partenerilor, care au făcut toate acestea posibile, incluzând cazarea, locații pentru evenimente, asigurarea meselor și transportului.