Alfredo Seafood vrea să dezvolte o rețea națională de restaurante sub conceptul BistroMar

Alfredo Seafood vrea să dezvolte o rețea națională de restaurante sub conceptul BistroMar
person Horeca
access_time_filled

bistromarconceptAlfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare, a investit circa 200.000 de euro într-un restaurant pe bază de specialități din pește și fructe de mare (preparate exclusiv cu produse marca Alfredo Seafood), situat în Piața Floreasca din Capitală. Reprezentanții companiei intenționează pe viitor să replice acest concept la nivel național și să dezvolte o rețea națională de restaurante, o parte din restaurante urmând a fi francizate. 

CONCEPTUL BISTROMAR

Deschis la începutul acestui an, BistroMar are la bază un concept inedit de Gourmet Bistro, care funcționează atât ca bistro cât și ca magazin de desfacere al Alfredo Seafood pe partea de produs crud și ambalat.

Restaurantul oferă cea mai bogată gamă de specialități din pește sălbatic, de acvacultură și fructe de mare exclusiv marca Alfredo Seafood, iar una din particularitățile restaurantului este pregătirea specialităților direct în fața clienților. 

Un alt avantaj este varietatea extrem de mare de soiuri de pește și fructe de mare care provin din toate colțurile lumii. O parte din ele sunt produse ultraproaspete, pescuite și transportate în țară în interval ce variază între 10 și maximum 60 de ore. Specialitățile marine și oceanice inedite sunt expuse într-o vitrine cu gheață de unde clienții pot alege ce anume doresc să testeze.

ofertabistromar

Printre specialitățile vedetă, dintre care o parte se gasesc doar la BistroMar, se află:  tonul roșu proaspăt, dorada regală sălbatică, lupul de mare, creveții sălbatici de Argentina, pagel (dorada roz), scorpia de mare, rândunica de mare, John Dory (peste dulgher), dentex, seriola, limba de mare, calcanul, peste spada, scoici St. Jacques, stridii, langustine, pește unditar, dar și pești comuni cum ar fi codul, merluciul, macroul și heringul.

Deschiderea BistroMar este un proiect de suflet, la care mă gândesc de 4 ani. După 15 ani de experiență în alegerea și prelucrarea celor mai bune soiuri de pește și fructe de mare, acest pas mi s-a părut firesc. Alfredo Seafood are deviza pește perfect ales, iar acum, prin BistroMar, avem ocazia să aducem aceste produse de cea mai bună calitate direct în farfuria consumatorilor. Am gândit BistroMar ca pe o îmbinare între un Gourmet Bistro unde sunt servite specialități savuroase gătite după rețete semnate de Chef Cătălin Jernoiu și o pescărie unde vindem atât produse crude, vrac, cât și ambalate. De asemenea, clienții pot alege și varianta take away, luând acasă preparatele pregătite chiar în fața lor. Pe viitor luăm în considerare extinderea BistroMar în sistem de franciză, iar deocamdată ne concentrăm de bunul mers al primei unități deschise”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, director general BistroMar și fondator Alfredo Seafood.

MISIUNE ȘI PLAN DE DEZVOLTARE

Potrivit acestuia, anul acesta nu va mai fi deschis alt restaurant BistroMar, dar intenția pe termen lung este de a dezvolta o rețea națională de restaurante sub acest concept.

Ideea noastră este să transformăm conceptul într-o rețea națională, probabil o parte dintre restaurante vor fi francizate; la bază este credința noastră că consumul de pește este foarte benefic, iar studiile noastre arată că România are potențial. Noi consumăm undeva la 6 kg per capita și media europeană e undeva spre 15 kg. Nu vă spun că norvegienii consumă 60 kg sau portughezii spre 70 kg. De japonezi ce să mai vorbim că mănâncă 140 de kilograme”, a declarat fondatorul Alfredo Seafood.

bistromarlogoUnul din obiectivele BistroMar este tocmai sprijinirea campaniei de creștere a consumului de pește la minimum o masă pe săptămână.

Fondatorul Alfredo Seafood subliniază că investiția într-o astfel de locație nu e tocmai mică pentru că acest concept presupune lucruri de calitate, lucruri specializate. “Investiția în restaurantul BistroMar s-a ridicat undeva la aproximativ 200.000 euro și credem că mai avem de adăugat niște utilaje și echipamente”, spune Mihai Cristian Dărmănescu.

Èšinta pentru primul semestru de activitate este atingerea pragului de rentabilitate, urmând ca la finalul lui 2019 să înregistreze o cifră de afaceri de 100.000 de euro lunar. Ulterior se dorește stabilizarea cifrei de afaceri la circa 1 milion de euro anual.

Sursă foto: pagina de Facebook BistroMar.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302