Premieră în industria alimentară: un start-up din Iași produce prima gamă românească de supe concentrate pentru gătit, din ingrediente 100% naturale
ZWUP. Obișnuiți-vă cu acest nume, căci probabil va deveni celebru. A pornit ca voinicul din poveste și vrea să crească într-o lună cât alții într-un an. Și are șanse să o facă, pentru că îmbină tot ce stă de obicei la baza unui mare succes: calitate, unicitate, utilitate, poveste. Proiectul aparține unui start-up ieșean, iar ideea nu putea porni decât de la un millennial cu multă imaginație și nenumărate așteptări. Andreea are 29 de ani, este medic, este pasionată de gastronomie și a constatat într-o zi că nu găsește în magazine baza pentru gătit naturală și sănătoasă pe care o dorea. De atunci au trecut doi ani, iar familia sa produce astăzi la Iași supele concentrate ZWUP, într-o fabrică modernă și cochetă, aducând pe piață ceea ce le place să numească „bunătate la borcan”.
ZWUP, gust de viață bună
ZWUP este prima gamă românească de supe concentrate pentru gătit, cu ingrediente exclusiv naturale. Este produsă de Nutrizema SRL, un start-up ieșean înființat în 2017, a cărui misiune autodeclarată este „să facă lumea și viața mai bună, prin mâncare bună”.
Supele concentrate ZWUP sunt obținute prin fierbere lentă îndelungată, de peste 12 ore, și sunt conservate tradițional prin sterilizare, pentru ca întregul conținut nutrițional să fie păstrat. Rețetele nu conțin coloranți, conservanți, potențiatori de aromă sau alte substanțe de sinteză. De altfel, echipa Nutrizema spune că timp de un an s-au făcut teste de rețetă, pentru a determina ingredientele și proporțiile ideale și a crea „savoarea unică ZWUP”.
Ei bine, „savoarea unică” ZWUP are în fapt mai multe gusturi: gama include în prezent categoria supelor concentrate de oase, cu versiuni PUI și VITĂ, iar în curs de autorizare și omologare e noua categorie a supelor concentrate mixte (oase și carne), la care vor fi scoase sortimentele PUI CU CIUPERCI și PEȘTE. Arome variate, gusturi diverse, de folosit după preferințe, mofturi și meniuri…
3 avantaje imbatabile
Utilizat ca bază pentru gătit sau ca adjuvant, la prepararea mâncărurilor complexe de orice gen (supe-cremă, sosuri, tocănițe, pilafuri, ciorbe, tocături de carne etc.), ZWUP oferă simultan 3 avantaje: potențează gustul mâncării, simplifică și scurtează procesul de gătire, adaugă nutrienți valoroși.
în bucătăria restaurantului, ZWUP scutește timpul, efortul și deranjul de a pregăti bazele de gătit necesare. Sau, după caz, ZWUP completează fondurile preparate intern, adică supele obținute prin fierberea rapidă a diverselor combinații de carne și legume rezultate din consumurile curente, și pune la dispoziția bucătarilor un ingredient-minune, plin de glutamat natural și de gust umami, 100% natural, gata oricând de folosit.
Iulian Virabov, Commercial & Development Manager Nutrizema, arată: „Ceea ce oferim noi unităților HORECA este pur și simplu calitate la îndemână. Un tip de produs diferit de tot ceea ce au sau pot obține intern în mod uzual. Prin tipul și calitatea materiei prime folosite, precum și prin procesul special de preparare, ZWUP este un alt tip de fond, singurul care oferă beneficiile unice ale fierturii lente și îndelungate de oase: grad mare de concentrare, consistență gelatinoasă, intensitate superioară a gustului, calitate nutrițională. în plus, ZWUP este un produs 100% natural, aceasta fiind exigența noastră supremă, pentru cei mai exigenți clienți și consumatori. Suntem recunoscători pentru confirmările entuziaste ale clienților HORECA pe care îi avem deja în zona Moldovei: au fost încântați de produsele ZWUP, le-au testat, apoi le-au inclus fără rezerve în rețetare, considerând că le oferă într-adevăr ce am promis: calitate, constanță, disponibilitate și un neprețuit ajutor în munca de fiecare zi.”
în concluzie, ecuația e simplă: nu poți obține calitatea și caracteristicile ZWUP decât prin metoda ZWUP, adică aceleași ingrediente + același proces. Mai simplu e să ai borcanele ZWUP mereu la îndemână, așteptând răbdătoare în frigider să fie folosite, după nevoie și inspirație. Cu beneficiul suprem de a picura stropi de savoare și sănătate în mâncare, și – în cele din urmă – de a face clienții (mai) fericiți.
Advertorial apărut în ediția 92 a revistei Horeca România.