Macromex lansează o platformă menită să crească performanța locațiilor HoReCa
Noua platformă digitală horeca.macromex.ro, lansată de compania Macromex, aduce o creștere semnificativă a productivității pentru meniurile prestabilite și reducerea pierderilor în bucătărie, elemente care se traduc prin servicii mai ample, cu același nivel al resurselor. Soluția inovatoare reprezintă și o reacție la nivelul exploziv al cererilor online, de livrare, care se adaugă cererilor fizice, în restaurante. Astfel, scad timpii de așteptare pentru clienți, dar și presiunea pe resursele angrenate în HoReCa.
Conform analizei Macromex, fiecare meniu pregătit aduce, în comparație cu achiziția individuală a ingredientelor, reducerea timpilor de preparare, reducerea pierderilor, creșterea productivității. Mai mult decât atât, fiecare meniu la cheie din oferta Macromex Horeca aduce și economii de timp, de până la 35 de minute pentru fiecare rețetă preparată.
„Locațiile HoReCa se confruntă astăzi cu o creștere a prețurilor la materiile prime, lipsa personalului, reducerea traficului și o presiune mare venită dinspre consumatori, pentru care experiența offline în HoReCa s-a transformat în experiența de a comanda online din aceste locații. înțelegem dificultatea prin care trece industria – piața s-a contractat deja cu până la 70% – și ne dorim să sprijinim mai mult jucătorii și partenerii noștri, prin acces la: soluții în tendințele pieței, rețete adaptate fiecărui tip de locație, consultanță în gestionarea afacerii, astfel încât aceștia să își reducă costurile de operare, să reducă timpul de preparare și să crească productivitatea”, a spus Albert Davidoglu, CEO, Macromex.
Platforma horeca.macromex.ro regrupează toate soluțiile eficiente și este un produs complex, un ajutor real pentru business și pentru sustenabilitate, prin cele 800 de produse, rețetele la cheie și sfaturile despre eficiența operațională.
Pentru transparență și previzibilitate totală, Macromex Horeca include calculatoare automate de cost. Acestea arată, în funcție de rețetă și de ingrediente, costul real al achiziției și economiile față de ingredientele cumpărate din diverse surse.
Pe site-ul horeca.macromex.ro se găsesc, de asemenea, meniuri personalizate pe tipuri de locații, în funcție de specific, de la tradițional, la etnic sau vegetarian, variante de meniuri editabile, predefinite, dar și rețetele complete, adaptate inclusiv pentru comenzile online și livrări.
Compania Macromex este activă pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris și branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.
Pentru anul 2021 Macromex estimează o cifră de afaceri de 685 milioane de lei.
Viziunea companiei este de a crea în România o industrie HoReCa matură, condusă de inspirație, eficiență si profitabilitate.