4 moduri de a crește gradul de satisfacție al clienților folosind imprimarea și etichetarea
Evoluția tehnologică, schimbarea comportamentului consumatorilor, transformările legislative și, nu în ultimul rând, starea de pandemie din ultimii ani, au adus industria ospitalității la un înalt grad de complexitate și vulnerabilitate. În fiecare etapă de interacțiune cu clientul, de la promovarea afacerii și până la evaluarea serviciilor post-consum, un hotel depune eforturi maxime pentru a livra servicii de calitate care să-i securizeze afacerea.
În proiectarea serviciilor pe care le oferă, administratorii unui hotel au în vedere fiecare punct de interacțiune cu clientul: simplitatea și rapiditatea cazării, claritatea orientării în clădire, utilizarea corectă a facilităților de wellness, confortul în restaurant și calitatea serviciilor alimentare, flexibilitatea privind metode de plată la check-out.
Fiecare dintre elementele esențiale pentru confortul oaspeților presupune integrarea unor echipamente de imprimare și soluții software care să livreze rapid servicii de calitate, într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor pentru administrator.
Varianta optimă este investirea în echipamente de calitate cu ajutorul unui specialist care înțelege nevoile unei unități HoReCa și care, pe baza experienței și a unui audit, recomandă, integrează și oferă suport în exploatarea soluției agreate.
Zone în care imprimantele de documente și etichete sau chitanțe susțin activitatea unui hotel:
a) În zona de recepție, etapa de check-in a oaspeților este unul din primele momente de interacțiune. Rapiditatea și confidențialitatea cu care sunt preluate datele clienților creează prima impresie. În mod ideal, echipamentele de imprimare și scanare ar trebui să conlucreze: scanarea datelor din actul de identificare și transpunerea lor într-un formular gata de semnat se poate realiza rapid și simplu cu echipamente Brother: scaner compact Brother CDS, imprimantă silențioasă și rapidă Brother L2000 sau LED.
b) Acomodarea în spațiul hotelului și orientarea către zona de spa, de sport sau restaurant, trebuie semnalizate vizibil, nu doar pentru confortul necesar în mod uzual, ci mai ales în condițiile de pandemie. Sunt necesare echipamente de mărime redusă, simplu de utilizat, cum este Brother P-touch, care să imprime etichete colorate, vizibile și cu variate tipuri de adeziv, prin care să fie actualizate permanent regulile de utilizare a spațiilor pentru siguranță sanitară.
c) Bucătăria și zona de restaurant, inima unui hotel, au nevoie de flux continuu și clar pentru toți angajații și mai ales pentru oaspeți. Un chef își gestionează cu grijă stocul de materii prime și alimente, are nevoie de etichete clare, cu termene vizibile, rezistente la umiditate și manevrare intensă – cum ar fi etichetele pentru recipientele cu sosuri. Echipamentele din bucătărie sunt supuse unor reguli de igienă, iar etichetele temporare sau permanente susțin respectarea acestor norme.
d) Pentru consumator, zona de restaurant este locul în care acordă atenție alergenilor, preparatelor zilei și, uneori, zona din care ia preparate la pachet. În această zonă, o simplă etichetare cu roșu și negru a informațiilor vitale comunică importanța pe care o dă un hotel oaspeților și siguranței lor. Un echipament Brother QL este ideal pentru zona de bucătărie și restaurant.
Cum știi care sunt echipamentele de care ai nevoie în funcție de specificul activității tale?
Nu pierde timp important pe care îl poți folosi pentru a optimiza procesele pe care le cunoști. Apelează la un integrator IT specializat, iar acesta te va ajuta să faci rapid selecția de echipamente necesare pentru respectarea normelor și oferirea unor servicii competitive.
IT Genetics are o vastă experință în domeniul HoReCa și oferă soluții care integrează echipamentele Brother cu sisteme software existente. Prin dedicare, implicare și suport oferă soluții personalizate, care optimizează costuri și eficientizează procese.
Pentru detalii suplimentare despre echipamentele și consumabilele Brother dedicate domeniului HoReCa, puteți contacta un reprezentant specializat, Dana Vlăduțoiu la dana.vladutoiu@it-genetics.ro sau Simona Predescu la simona.predescu@brother.ro.