TABASCO® BRAND lansează campania Light Things Up

TABASCO® BRAND lansează campania Light Things Up
person Horeca
access_time_filled

Parmafood Group Distribution, importator al sosurilor TABASCO® Brand pepper sauces produse de McIlhenny Company, lansează o campanie de promovare a celor șase sosuri prezente pe piața din Romania: TABASCO® Sos Ardei Rosu, TABASCO® Sos Ardei Verde, TABASCO® Sos Chipotle, TABASCO® Sos Habanero, TABASCO® Sos Sriracha și cel mai nou produs din portofoliu, TABASCO® Sos Sweet & Spicy.

Campania are în prim plan asocierea sosurilor cu diferite feluri de mâncare din toate bucătăriile lumii, fie că este vorba de street food, gourmet, fusion sau home-made.

În perioada 15 septembrie – 30 noiembrie, în cadrul campaniei promoționale „Tabasco Lights Things Up” Parmafood Group Distribution oferă șase premii care constau într-o masă cu preparate în ediție limitată în șase restaurante din București, cu specific diferit, iar ingredientul comun este TABASCO® Sos.

Preparatele în editie limitată sunt disponibile online, dar și în restaurantele fizice:
• Vivo Fusion – https://www.tabascoromania.ro/vivo burger Spicy Thai Burger cu TABASCO® Sos Sriracha
• Jerry’s https://www.tabascoromania.ro/jerrys – Pizza Louisiana cu TABASCO® Sos Ardei Rosu
• Poke House https://www.tabascoromania.ro/poke-house dressing nou cu Avocado Cream și TABASCO® Sos Ardei Verde
• Freddo https://www.tabascoromania.ro/freddo – o nouă rețetă de coaste Honey BBQ Ribs cu TABASCO® Sos Chipotle
• Lente Dionisie Lupu https://www.tabascoromania.ro/lente – Tacos Yucas cu TABASCO® Sos Habanero
• City Grill https://www.tabascoromania.ro/city-grill – Crispy Strips cu noul TABASCO® Sos Sweet & Spicy.

Pe lângă cele șase premii, compania oferă și alte 25 de premii, respectiv 25 de Kit-uri TABASCO® Brand.

Mecanismul concursului constă în scanarea QR Code-ul din stațiile de metrou și de pe meniurile restaurantelor partenere, apoi postarea unei poze sau a unui video pe una dintre paginile personale de Social Media (Facebook, Instagram sau Tik Tok) cu un fel de mâncare la alegere, alături de un TABASCO® Sos, iar link-ul postării va fi înscris pe landingpage-ul dedicat concursului.

Despre McIlhenny Company

McIlhenny Company produce pe insula Avery, Louisian, de peste 150 de ani, sosul TABASCO®, în acelasi loc în care a fost creat în 1868 de Edmund McIlhenny. Sosul TABASCO® este vândut în peste 195 de țări și teritorii și este etichetat în peste 36 de limbi și dialecte.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302