Nordic App, o soluție digitală pentru industria HoReCa

Nordic App, o soluție digitală pentru industria HoReCa
person Horeca
access_time_filled

Nordic APP reprezintă o soluție digitală revoluționară pentru industria Foodservice din Romania, prin care compania Nordic oferă acces la un portofoliu vast – peste 2.500 de produse alimentare, aproape 10.000 de ustensile de la Mallard Ferrière și o gamă extinsă de produse profesionale de curățenie Procter & Gamble. Ciprian Moldoveanu, președinte și acționar Nordic Group vorbește despre această platformă, ce poate fi accesată la orice oră și de pe orice device, pentru a întâmpina astfel toate nevoile oricărui client HoReCa.

Cum a încolțit ideea dezvoltării unei astfel de platforme și care a fost parcursul până aici?
Ideea creării Nordic APP mi-a venit acum aproximativ 20 de ani – era un vis de-al meu încă de pe atunci. Totuși, la acel moment, nici noi, la Nordic, și nici piața din România nu eram pregătiți pentru o astfel de soluție digitală. În 2019, am colaborat cu o firmă de consultanță care a realizat un studiu de satisfacție printre clienții noștri din toată țara și, prin intermediul acelor interviuri, am înțeles că există o deschidere și o nevoie reală pentru un instrument digital care să simplifice procesele de achiziție și să ofere un acces facil la produsele noastre. „Nu am timp de agent când vine, de multe ori îi dau comanda pe WhatsApp ca să văd că citește. Vreau să mă viziteze, dar nu mereu, că nu am timp”, ne-au spus mulți clienți.
Această confirmare ne-a impulsionat să facem primii pași concreți în dezvoltarea Nordic APP. În 2020, am început să definim specificațiile platformei și să căutăm partenerii potriviți pentru implementare. În 2021, am integrat sistemul CRM SAP, care este coloana vertebrală a platformei noastre, iar în 2023 am lansat o versiune de testare.

Ce a stat la baza deciziei de a dezvolta această platformă?
Scopul nostru este să fim „în mâna clientului la orice oră”, 24/7, cu informațiile cele mai relevante pentru aceștia, atunci când au nevoie. Platforma le permite clienților să vadă catalogul nostru de produse adaptat la specificul afacerii lor, să comande produsele dorite și să aibă acces self-service pentru diferite operațiuni, cum ar fi vizualizarea statusului comenzilor și a limitei de credit, vizualizarea avizelor și facturilor. De asemenea, integrăm platforma cu sistemele noastre pentru a facilita un flux automatizat și fără întreruperi. Platforma este disponibilă pe calculator, tabletă sau telefon, pentru mai mulți utilizatori, pe fiecare punct de lucru al clienților noștri.

Care sunt atuurile platformei?
Nordic APP a fost dezvoltată pe baza feedbackului primit de la clienți, fiind customizată pentru a răspunde nevoilor lor specifice. Este o aplicație mobilă nativă, nu doar un site. Aceasta ne permite să comunicăm proactiv cu clienții noștri, oferindu-le informațiile cele mai relevante pentru afacerile lor. Spre deosebire de alte platforme, clienții noștri nu trebuie să își amintească să acceseze un site – noi suntem prezenți în permanență pe telefonul mobil al clienților, proactivi, cu actualizări și informații care îi interesează direct.

Care sunt următorii pași pe care îi faceți în legătură cu Nordic App?
În 2021 am implementat CRM-ul SAP, care constituie baza platformei, iar în 2023 am lansat-o într-o fază de testare. Anul 2024 a marcat lansarea oficială la nivel național, iar deja în Q1 din 2025 ne propunem să lansăm a doua versiune a aplicației, care va aduce funcționalități avansate. În prezent, lucrăm deja la această nouă versiune, integrând feedbackul primit de la clienți și pregătind funcționalități care să depășească așteptările acestora.

Care este viziunea dvs. vizavi de întreaga activitate a companiei Nordic?
Nordic, în curând, va împlini 34 de ani de la înființare. SC Nordic SRL a fost înființat în aprilie 1991. De atunci și până acum am făcut ceea ce este mai greu: am inovat în permanență. Prima margarină, prima cremă vegetală (frișcă cum îi spuneam noi în mod eronat atunci), primele brânzeturi proaspete din Italia, Franța, Danemarca, prima smântână de gătit etc. Cel mai greu drum este acesta în care te lupți cu mentalități ancorate în trecut. După ce te-ai luptat și ai reușit, vine si concurența, de obicei cu alternative mai ieftine.

Faptul că am lansat această platformă m-a reapropiat de zona aceasta și din iulie am preluat conducerea întregii divizii Foodservice din Nordic. De atunci am reluat o creștere accelerată în ultimele luni, în consecință, probabil, am câștigat și un loc pe podium la Romanian Hospitality Awards pentru „Cel mai bun furnizor” și asta ne-a confirmat că piața de HoReCa și Cofetării apreciază ceea ce facem.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302