Campofrio aniversează 15 ani în România
Campofrio, unul dintre cele mai cunoscute și apreciate branduri de mezeluri și preparate din carne din Europa, parte a Caroli Foods Group, aniversează 15 ani în România. În acest context aniversar, Campofrio invită consumatorii români la explorarea unei lumi libre de compromisos, a pasiunii pentru excelență, cu cele mai bune specialități preparate din carne.Â
„Pasiunea pentru explorarea continuă a spațiului gastronomic, spiritul mediteraneean, calitatea produselor și ingredientelor definesc lumea brandului Campofrio. O lume în care nu facem niciun compromis când selectăm cea mai bună carne și ingrediente, în care respectăm și păstrăm rețetele originale sau inovăm în permanență gusturi noi, autentice, pentru ca, în final, consumatorii cărora ne adresăm să se bucure pe deplin de plăcerea gustului intens al specialităților Campofrio”, a afirmat Andra Botan, Senior BrandManager Campofrio, în cadrul Caroli Foods Group.
În România, Campofrio oferă consumatorilor o varietate de preparate din carne, de la specialități din zona mediteraneeană, la preparate specific românești, care respectă rețetele originale. Mixul de specialități Campofrio a fost completat anul trecut prin lansarea gamei Don Curcan, cu preparate exclusiv din carne de curcan, fără alte grăsimi animale adăugate, o premieră în categoria mezeluri din România. Gama Don Curcan este foarte apreciată de consumatorii din România, datorită conținutului scăzut de grăsimi și colesterol și savorii intense a cărnii de curcan, o alternativă sănătoasă pentru un stil de viață modern.
„Am creat în spațiul virtual, special pentru consumatorii noștri, lumea Campofrio, care poate fi descoperită pe site-ul www.campofrio.ro. Este cel mai gustos univers digital, unde afli micile secrete ale unui stil de viață modern și plin de savoare, un locîn care pasionații de călătorii și senzații gastronomice pot explora harta unei lumi fără compromisuri, unde pasiunea înseamnă arta cu care ne selectăm ingredientele, grija cu care alegem mirodeniile, continua căutare a celor mai rafinate rețete. Într-un cuvânt, pasiunea înseamnă o viață trăită intens. Aici poți descoperi povestea rețetelor originale care stau la baza produselor din portofoliul Campofrio”, afirmă reprezentanții companiei într-un comunicat.
Explorarea lumii Campofrio începe în Spania, unde s-a născut acum 60 de ani marca Campofrio. Primul obiectiv turistic, Andalucia, unde se dezvăluie povestea adevăratului Jamon cocido, urmată de alte regiuni iberice, în care își au originea faimoasele specialități precum Salchichon, Chorizo, Jamon iberico, Serrano sau Fuet.
Explorarea regiunii mediteraneene parcurge Italia, continuând prin Franța, Belgia, Germania, în care sunt descoperite secretele specialităților precum Prosciutto crudo, Șunca de Parma, Jambon d’Ardennes, Mousse de canard, Ring salami. În final, se ajunge în România, unde exploratorul gurmand descoperă preparate clasice – cârnații cabanos, specialitatea din ceafă afumată, salamul ardelenesc crud uscat, salamul de vară dublu afumat, salamul Victoria afumat – alături de cele mai apetisante preparate din carne de curcan.
Secretele rețetelor originale ale specialităților Campofrio, precum și recomandări de preparare a unor delicioase rețete culinare cu aceste specialități pot fi descoperite pe site-ul www.campofrio.ro. Explorarea lumii Campofrio se continuă și pe pagina de Facebook www.facebook.com/CampofrioRomania, în care sunt dezvăluite permanent micile secrete ale unei lumi libre de compromisos și pline de pasiune.
Grupul Caroli Foods a devenit liderul pieței de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieței de produse procesate din carne din Europa și un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deține un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi, Gourmet și Primo. Grupul Caroli Foods își propune adoptarea calității ca și stil de viață, inovarea continuă a portofoliului de produse și dezvoltarea unei relații de încredere cu consumatorii și partenerii săi.