Concepte personalizate KUMA pentru amenajările hoteliere

Concepte personalizate KUMA pentru amenajările hoteliere
person Horeca
access_time_filled

baikumaConceptul fundamental al unui hotel se construiește în jurul câtorva elemente de bază precum confortul, cu un accent deosebit pe stil, servicii, accesibilitate și facilități. Pentru a evidenția rolul său de producător de top al soluțiilor personalizate, KUMA ilustrează modul în care sprijină consumatorii, arhitecții și designerii la nivel global, în căutarea unei viziuni creative unice.

KUMA deține o vastă experiență în domeniul home&deco iar acest lucru a făcut să devină atât un brand preferat de marile hoteluri și de reprezentanți ai spațiilor publice în general, dar și un trend-setter pentru consumatorul final. Când un client intră într-un hotel, acesta trebuie să simtă un impact puternic și de aceea, accentul se pune asupra designului și cromaticii folosite mai ales în zona de recepție, în zonele publice destinate oaspeților, continuând desigur cu camerele de hotel. KUMA oferă soluții custom made pentru toate aceste zone, inclusiv suport pentru proiectare și expertiză tehnică.

Compania daneză îndeplinește cele mai înalte standarde care pot contribui la transformarea viziunii ideale într-o realitate extrem de funcțională, în jurul ideii de individualitate și intimitate a unui hotel. Conceptul băii trebuie să împrumute elemente din ambientul exterior, fiind diferențe de coloristică între zona de munte și mare, spre exemplu. Cert este că lavoarul trebuie să fie focus point-ul în baie, acel element diferit care să ofere un plus de confort.

Cei care optează pentru brandul KUMA aleg un design minimalist și forme de lavoar turnate continuu cu blatul, unul dintre punctele forte ale produsului, întrucât nu necesită încastrare sau alipirea altor boluri din ceramică sau porțelan. Lavoarele KUMA se remarcă atât la nivel de design, fiind un concept diferit, cât și la nivel de funcționalitate, fiind caracterizate printr-o calitate superioară, autenticitatea mărcii și, bineînțeles, posibilitatea de a personaliza un întreg concept de baie conform spațiului disponibil. Prin conceptele KUMA se poate adăuga o stea hotelului renovat.

baihotelurikuma

în cei 19 ani de activitate, KUMA a adăugat în portofoliu peste 250 de proiecte, contribuind la dezvoltarea hotelurilor și la crearea unor spații generoase, adevărate spa-uri în care clienții se simt răsfățați.

De asemenea, chiar dacă un concept minimalist poate atinge un cost ceva mai ridicat în comparație cu alte propuneri de băi sau lavoar clasic cu picior, investiția se recuperează în timp, deoarece o amenajare simplă, minimalistă, este ușor de întreținut, iar spațiul de depozitare este unul generos, fără a investi și în alte accesorii.

Pentru hotelierii de pe plan local, un alt criteriu decisiv în comportamentul de achiziție este garanția unei mărci de calitate. în cazul KUMA, acest lucru este reprezentat de declarațiile de produs pentru fiecare material în parte și acreditările aferente anuale.

Conceptele personalizate oferă un nivel de rafinament și individualitate de neegalat, care contribuie la caracterul unic al celor mai bune proiecte. Experiența KUMA din proiectele anterioare este un element cheie, care garantează succesul unui proiect în domeniul hotelier. Amenajările KUMA pentru spații de primire, băi sau bucătării sunt o adevărată bucurie pentru simțuri. Excelența designului scandinav se reflectă armonios în colecțiile care au performanțe tehnice excelente, elemente esențiale pentru succesul afacerilor cu publicul, în care aspectul vizual al produselor este necesar să fie egalat de un comportament excelent în utilizare.

KUMA oferă un concept cu o viziune nordică, modernă, a ceea ce înseamnă un spațiu de utilitate publică, oferind și servicii profesionale, de la ofertare, până la perioada post garanție. Conceptul KUMA – custom made este menit să îndeplinească orice criteriu legat de o amenajare optimă a spațiilor publice.

în România, printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA se numără lanțuri hoteliere de 4 și 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn), mall-uri (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidentiale și de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

KUMA Romania este o companie daneză-română înființată în 1998, subsidiară a Kuma A.S. din Danemarca.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302