Crama Liliac lansează Very Vienna, primul vin internațional din portofoliu

Crama Liliac lansează Very Vienna, primul vin internațional din portofoliu
person Horeca
access_time_filled

Crama Liliac a prezentat de curând, în cadrul unui press lunch informal, vinul Very Vienna, o ediție specială de Sauvignon Blanc pur austriac, disponibilă în doar 2004 de sticle.
După ce în luna noiembrie a anului trecut Crama Liliac anunța lansarea Unexpected 2.0, o ediție specială și limitată de vin dulce, produsă din 7 soiuri de struguri, acum vine cu altă noutate – primul vin internațional din portofoliul cramei.


Very Vienna vine, așadar, să completeze perfect gama de vinuri a cramei Liliac, fiind un vin tânăr, făcut din struguri recoltați din mica vie vieneză, primul vin cu influențe internaționale, un vin ce oferă note subtile de grapefruit, nectar și plante erbacee, gata să transpună consumatorul, în doar câteva momente, în atmosfera boemă a Vienei.

Efervescența ne caracterizează. Deși se spune că timpul trece altfel în domeniul nostru, mult mai încet, dinamica este un pilon esențial pentru noi. Avem foarte multe idei pe care vrem să le aducem la viață și ne-am propus să fim pionierii pieței de vinuri din România, venind cu proiecte reper. Credem în conceptul esențelor tari care se țin în recipiente mici, de aici și avalanșa de ediții limitate de vinuri, care nu se va opri aici. Evoluția peste așteptări cu care am încheiat anul trecut ne-a dat un avânt fantastic, astfel că începe o perioadă plină pentru noi, care, iată, debutează cu un vis vechi adus la realitate, din pură pasiune pentru vinurile excepționale. Și cum Viena nu e Transilvania, ne-am dorit să avem puțin din magia podgoriilor Transilvănene și acolo. Vom descoperi prin Very Vienna o altă valență a vinului Liliac„, a menționat Miron Radic, CEO Crama Liliac.

Ca și în cazul Unexpected 2.0, noul vin este produs în ediție limitată, disponibil în magazine specializate și pe site-ul cramei – www.liliac.com.

Crama Liliac a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8.5 milioane de lei și peste 390.000 sticle de vin vândute, dintre care cel mai vândut a fost Liliac Rosé în cuantum de 60.000 sticle.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302