Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie? – partea VI
Cum va arăta industria HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe se prefigurează în acest sector? Sunt cu siguranță întrebările momentului. Pentru că furnizorii sunt în permanență conectați cu piața și cu tendințele din domeniu, ne-am propus să aflăm cum văd ei revenirea industriei HoReCa post-pandemie, ce schimbări și tendințe observă în acest sector, cum sprijină restartarea sectorului, dar și cum văd relația lor de colaborare cu operatorii HoReCa pe mai departe.
Astăzi vă prezentăm cel de-al șaselea interviu din seria de 8 interviuri publicate în ediția 100 a revistei Horeca România, în cadrul materialului “Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie?”. Răspunde la întrebări, Constantin Danciu, Development Manager, Grande Gloria Production, grupul de firme care produce, în România, brandul de dezinfectanți Hygienium.
Luând în considerare colaborarea strânsă a companiei dumneavoastră cu operatorii din industria HoReCa, cum vedeți evoluția/revenirea industriei HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe noi observați în acest sector și cum vedeți perspectivele de dezvoltare ale acestuia, în noul context de piață?
Industria HoReCa reprezintă unul dintre principalii piloni ai revenirii economice post-pandemie. Depășirea crizei sanitare va genera un reviriment în consum, iar sectorul HoReCa se va afla în prim-plan. Este un fenomen asociat tuturor perioadelor care au urmat marilor crize prin care a trecut omenirea (războaie, crize sociale, fenomene naturale extreme etc.). Depășirea dificultăților generează optimism, iar perioada post-COVID va urma, cel mai probabil, același traseu. Oamenii vor începe din nou să iasă în oraș, să meargă în vacanțe, să se distreze, să cumpere bunuri și servicii. în HoReCa, această tendință se va traduce printr-o creștere a încasărilor, o revenire la perioada dinainte de pandemie.
Ce va face diferența între oferte? în primul rând calitatea serviciilor și, apoi, asigurarea unui mediu sigur din punct de vedere sanitar. Oamenii au învățat lecția pandemiei și vor fi mai atenți în ce condiții se cazează, unde iau masa, cât de sigure, din punct de vedere al sănătății, sunt restaurantele, hotelurile, barurile în care merg.
în plus, pentru a susține locațiile sigure din punct de vedere sanitar, am dezvoltat, împreună cu experții recunoscuți internațional de la Dekra Certification, un program de acreditare și suport în industrie, prin intermediul căruia analizăm activitatea companiilor și le ajutăm să dezvolte mecanisme de protecție și să prevină orice eveniment neplăcut.
Programul nostru ,,Locație sigură’’ a debutat deja în mai multe locuri din țară, în multe restaurante, hoteluri și alte spații comerciale, birouri și zone de producție existând deja, bine semnalizat, stickerele noastre ,,Locație sigură’’ care certifică faptul că acel loc (restaurant, hotel, bar, centru de afaceri etc.) este un loc în care se iau măsuri eficiente de prevenire a contaminării cu COVID 19.
Cum a impactat pandemia cererea/cerințele clienților dumneavoastră din sectorul HoReCa și ce măsuri ați luat la nivelul companiei pentru a vă sprijini partenerii HoReCa, în această perioadă dificilă?
Pentru Grande Gloria Production, grupul de firme care produce, în România, brandul de dezinfectanți Hygienium, această perioadă a reprezentat o provocare, atât din punct de vedere al vânzărilor cât și logistic.
Am încercat, în toată această perioadă, să oferim partenerilor noștri cele mai bune soluții pentru a depăși provocările generate de pandemie. Dezinfectanții Hygienium, autorizați de Ministerul Sănătății, și-au găsit locul, astfel, în mare parte din sectoarele economiei, dar și la export, în multe țări de pe toate continentele, o dovadă a calității produselor noastre, realizate în România.
Dincolo de oferte, de soluțiile propuse, am demarat împreună cu experții noștri parteneri în zona sanitară o serie de întâlniri cu mediul de afaceri, în cadrul cărora discutăm la nivel concret situația din domeniul de activitate, din companiile respective, pentru a le oferi cele mai bune soluții care să ofere un plus de securitate sanitară în activitate.
Este un moment special, un moment în care trebuie să împărtășim cunoștințele, experiența și expertiza noastră, un moment în care, mai mult ca oricând, serviciile de suport sunt cele mai importante.
Cum a schimbat pandemia relația de colaborare cu partenerii dumneavoastră din industria HoReCa și cum vedeți pe viitor această colaborare?
Pandemia COVID a adus, pentru brandul Hygienium, o confirmare a sustenabilității ecosistemului de soluții dezinfectante dezvoltate de noi. Dincolo de creșterea semnificativă a vânzărilor, generată de cererea în creștere, am vrut să oferim clienților noștri mai mult decât un simplu produs.
Am dezvoltat, în primul rând, o platformă de servicii de suport 24/24, în baza căreia partenerii noștri au avut și au acces la servicii custumizate de livrări și oferte speciale, menite a le asigura siguranța sanitară de care au nevoie pentru a depăși această perioadă.
în al doilea rând, am dezvoltat o amplă campanie media, în care am încercat să conștientizăm publicul larg cu privire la importanța folosirii dezinfectanților și cum să facă diferența între produsele de calitate, autorizate de Ministerul Sănătății, și produsele falsificate sau importate fără niciun fel de autorizare. Asta în condițiile în care piața românească a fost invadată de produse neconforme, care multe dintre ele reprezintă un risc pentru sănătatea publică.
Iar în al treilea rând, lucrăm la dezvoltarea unei platforme online, afacerisigure.ro, unde vom promova cursuri de pregătire sanitară pentru industrie – firmele își vor putea pregăti angajații cu privire la măsurile de protecție sanitară, dar și un loc în care cererea și oferta de produse dezinfectante românești își vor găsi și eficientiza relația.
Vrem să devenim o platformă de e-learning pentru industria românească, pentru HoReCa dar și o platformă de e-commerce de unde firmele își vor putea achiziționa, la prețuri optime, produsele de care au nevoie pentru asigurarea siguranței sanitare.
Ne-am propus să atragem pe această platformă, cu oferte și experiențe, toți producătorii români de material dezinfectante și nu numai, pe toți cei care produc și comercializează bunuri și servicii în România la standarde de calitate europene.
Interviu publicat în ediția 100 a revistei Horeca România, în cadrul materialului „Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie”.