Evolet Selection a lansat o nouă gamă de produse pentru HoReCa

Evolet Selection a lansat o nouă gamă de produse pentru HoReCa
person Horeca
access_time_filled

siropurihorecakalposrlAnul 2019 a fost unul plin de lansări pentru producătorul român de ceaiuri pentru HoReCa, SC Kalpo SRL, cu al său brand Evolet Selection. Dacă la început de an făcea modificări la nivel de design pentru ceaiurile de mic dejun și adăuga în portofoliu ciocolata caldă, spre final de an a lansat pe piață 15 sortimente de siropuri pentru cocktail.

Lansarea a fost făcută în cadrul târgului Host Milano, unul dintre cele mai renumite târguri internaționale dedicate segmentului HoReCa.

Noile produse ce poartă marca Evolet Selection au fost concepute în conformitate cu cererile pieței actuale, toate sortimentele purtând aromele preparatelor momentului, de la siropul de soc până la renumitele Grenadine și Blue Curaçao.

Toate cele 15 sortimente de siropuri pentru cocktail au trecut numeroasele testări realizate în piață, astfel că sunt în ton cu preferințele consumatorilor HoReCa și fiecare dintre ele poate fi ingredientul mai multor cocktailuri pe bază de juice, alcool sau cafea.

Toată gama este produsă într-o perioadă îndelungată, asta pentru că s-a dorit lansarea unor produse premium quality și respectă integral standardele europene în materie de siguranță alimentară și calitate a produselor.

Am decis să ne lărgim portofoliul de produse HoReCa în urma feedback-ului pieței, cu cât oferta este mai vastă, cu atât mai repede se deschid ușile. Responsabilii de achiziții din HoReCa îți acordă mai mult credit atunci când poți susține distribuția mai multor tipuri de produse.” a declarat Eugen Achim, manager executiv la Kalpo.

Pentru moment, ofertarea siropurilor a început în București, urmând să se extindă către cele mai mari orașe ale țării, unde există deja parteneri, dar și către export. După plasarea lor în piață vom încerca testarea altor tipuri de produse destinate segmentului HoReCa, tot produse fără sezonalitate, în felul acesta vom putea vinde tot timpul anului”, a mai declarat Eugen Achim.

Advertorial apărut în ediția 96 a revistei Horeca România.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302