Grija față de clienți stă în lucrurile mici
CAHM Europe sprijină industria HoReCa în această perioadă dificilă, atât prin lansarea unor produse noi, adaptate nevoilor actuale, cât și prin discounturi semnificative.
CAHM Europe reprezintă unul dintre pilonii de bază sud-est europeni ai industriei HoReCa, activitatea principală fiind producția de cosmetică hotelieră, săpun solid și săpun lichid. Fiind un jucător important al pieței de profil, compania s-a adaptat permanent cererii din domeniu, lansând constant game noi și actualizându-le pe cele deja consacrate prin redefinirea liniilor de design și readaptarea formulelor la noile tendințe.
GAMA DE COSMETICE HOTELIERE SENSE, SIMPLĂ, DAR MEREU ACTUALĂ
în acest context, remarcată încă de la prima vedere se face gama Sense, simplă și totuși mereu actuală. Este o linie cosmetică tradițională, arhicunoscută și constant regăsită, complexă și completă totodată. De-a lungul timpului, a înregistrat un succes fulminant atât pe piața autohtonă, cât și în cele peste 27 de țări europene (și nu numai) în care este exportată.
Un adevărat cumul de factori contribuie la reușita acesteia, niciun detaliu fiind lăsat la voia întâmplării. Designul neutru, frumos definit prin culorile alb și verde crud, este ușor de integrat în pattern-ul oricărei camere de hotel și conferă o senzație plăcută de prospețime și curățenie, invitând la relaxare. Aromele neutre și totodată proaspete de iasomie și portocală îmbie simțurile oricărui utilizator, prelungind senzația de confort și destindere.
Varietatea lichidelor (șampon, gel de duș, mixt gel, loțiune de corp și balsam de păr) a fost gândită păstrând permanent în gând nevoile călătorului, care la sfârșitul zilei merită din plin răsfățul și tihna oferite de camera de hotel.
Fără a neglija condițiile și cerințele hotelierilor însă, gama Sense prezintă o varietate largă de modalități de ambalare, prezentând cele 5 lichide ambalate în sticluțe 30 ml, tuburi 30 ml, plicuri 7-10 ml și dispensere 450 ml, adaptându-se astfel cererii pieței. Săpunul regăsit în această linie cosmetică îmbracă și el mai multe modalități de împachetare, neîngrădind clientului libertatea de a alege cea mai bună formulă pentru facilitatea lui de cazare.
Și pentru că este o gamă extrem de complexă, în componența acesteia intră și diverse accesorii – set de cusut, set de ras, cască de duș, set dentar, pieptăn, încălțător, burete de pantofi, servețel de pantofi, servețel de mâini – practic orice articol necesar pentru a prelungi buna experiență a clientului.
PRODUSE NOI îN GAMA SENSE ȘI PREÈšURI COMPETITIVE PENTRU OPERATORII HORECA
în situația de incertitudine impusă în contextul de față, CAHM Europe a observat declinul pieței HoReCa și a înțeles nevoia de readaptare la condițiile acesteia. A răspuns prompt strigătului de ajutor, oferind produsele liniei cosmetice Sense la costuri reduse, foarte apropiate de cele de producție.
Având în vedere succesul de care s-a bucurat gama Sense în ultimii 11 ani și până în prezent, considerăm că este timpul ca aceasta să mulțumească suporterilor săi prin oferirea unor discounturi semnificative și totodată prin păstrarea aceluiași standard înalt de calitate.
în vremuri de pandemie, Sense a îmbrăcat haină nouă și roșie, ajutând prin lansarea de produse noi, specifice timpurilor de restriște în care ne aflăm. Astfel, a luat naștere gelul dezinfectant de mâini, în diverse forme de ambalare, potrivite a fi folosite atât în camera de hotel, la restaurant sau terasă, cât și păstrate în geantă pentru a fi mereu la îndemână.
Săpunul lichid antibacterian și săpunul solid antimicrobian sunt, de asemenea, doi adjuvanți de nădejde, recomandați în lupta împotriva temutului virus.
Și pentru că ne-am gândit la toate, gamei Sense i s-a alăturat un nou membru, în forma unei creme de mâini cu extract de Black Quinoa, formulă nouă și inovatoare pe piața cosmeticelor. Pentru că o piele hidratată este o piele frumoasă și sănătoasă, crema reparatoare a fost dezvoltată pentru a hidrata intens epiderma și a o regenera după folosirea gelului dezinfectant, care, prin utilizare repetată, poate fi ușor neprietenos cu pielea.
în contextul actual, CAHM Europe le recomandă călduros hotelierilor și călătorilor de pretutindeni să se bazeze pe produsele gamei Sense în lupta împotriva COVID, să aibă mereu la îndemână componentele acesteia întrucât oferă o experiență de neuitat și reprezintă un aliat de încredere.
împreună îi protejăm pe cei dragi!