HEINEKEN România anunță schimbări în structura organizatorică a companiei

HEINEKEN România anunță schimbări în structura organizatorică a companiei
person Horeca
access_time_filled

Începând cu 1 ianuarie 2022, Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director al HEINEKEN România și membru al echipei de management, este numit director de vânzări al companiei, fiind responsabil de coordonarea întregii funcțiuni de vânzări și a echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.


Această schimbare vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcția de director de vânzări al HEINEKEN Slovacia și membru al echipei de management, după doi ani și jumătate în România, în rolul de Director Modern Trade.
Gheorghe Andresz are o experiență în domeniul comercial, construită în ultimii 20 de ani, în diferite roluri deținute în cadrul HEINEKEN România, precum și în HEINEKEN Ungaria, dar și în alte companii din industria băuturilor. În rolul său de Director Traditional Trade & Out-of-Home al grupului, el a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer.


În HEINEKEN România, suntem încrezători în potențialul nostru de creștere viitoare și vedem acest lucru doar în strânsă legătură cu nevoile și strategiile clienților noștri, mai ales în aceste vremuri pline de provocări. Ne bazăm pe spiritul inovator, pe determinarea echipei noastre și parteneriatele solide pe care le avem, și vom continua să creștem”, spune Gheorghe Andresz.

Gijs van der Loo face parte din echipa HEINEKEN de 13 ani, petrecând ultimii doi ani și jumătate în România, unde a ocupat funcția de Director Modern Trade, timp în care HEINEKEN România a înregistrat o creștere a cotei de piață în canalul de comerț modern.
Sunt bucuros că am făcut parte din povestea HEINEKEN România. Sunt extrem de recunoscător partenerilor noștri pentru că au construit proiecte remarcabile împreună și știu că tot ce este mai bun urmează să vină. Călătoria mea cu HEINEKEN continuă pe o piață cel puțin la fel de competitivă ca cea din România”, precizează Gijs van der Loo.

Despre HEINEKEN
HEINEKEN are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, grupul este prezent în peste 70 de țări. În România, portofoliu de mărci de bere și cidru al companiei este divers, majoritatea produselor fiind fabricate în cele patru întreprinderi locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc).

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302