Macromex sărbătorește 30 de ani de evoluție în industria alimentară
Macromex deținătorul brandurilor Edenia, La Strada, Corso, Food&Glory și Azuris, aniversează anul acesta 30 de ani de activitate.
Încă din primul an de la înființare, Dan Minulescu, fondatorul Macromex, le-a insuflat angajaților săi curajul de a spune „da” în fața oricărei provocări. Din dorința de a evolua în permanență, Dan Minulescu și-a clădit businessul asumându-și riscuri și formând o echipă puternică. Pe parcursul celor trei decenii, Macromex a avut o evoluție constantă, devenind un lider al pieței de produse congelate și refrigerate din România, dar și unul dintre cei mai importanți parteneri din domeniul de Retail și HoReCa.
„La Macromex punem accent pe Oameni mari, pe Ambiții mari pentru a avea Branduri mari. Performanța e în ADN-ul nostru. Timp de 30 de ani am evoluat, am format o echipă puternică, am avut parteneriate de succes și am dus la bun sfârșit proiecte extraordinare. Fără ambiția și fără ajutorul echipei nu am fi putut ajunge unde suntem astăzi. Asumându-ne riscuri și depășind situațiile limită prin intermediul curajului, am ajuns să fim liderii necontestați în industria alimentară de produse congelate și refrigerate din România”, a spus Dan Minulescu, fondatorul Macromex.
În ultimii ani, Macromex a avut o creștere constantă a cifrei de afaceri. În 2022, a terminat anul cu o cifră de afaceri de 735 milioane lei, cu 16% mai mare față de 2021 și cu un profit net de 58,9 milioane lei, cu 64% mai mare față de anul 2021. În urma bilanțului parțial la luna iunie 2023 compania a înregistrat o creștere de 17%, având o valoare de 406 milioane lei, iar cifra de afaceri netă a brandurilor proprii (Edenia, La Strada, Corso, Food&Glory) a avut o evoluție de 12%. De asemenea, se remarcă o creștere de 28% a impozitelor plătite cu o valoare de 36 milioane lei.
„Cu mândrie și recunoștință, marcăm 30 de ani de pasiune și dedicare în ceea ce facem la Macromex. În această călătorie de trei decenii, am pus mereu accent pe calitate, inovație și relații de lungă durată. Cu fiecare produs creat și fiecare parteneriat dezvoltat, am demonstrat că spiritul nostru de echipă și dorința noastră de a oferi tot ce e mai bun au fost cheia succesului nostru. Ne angajăm să aducem în continuare excelența în tot ceea ce facem și să rămânem un partener de încredere pentru clienții noștri. Ne uităm cu încredere spre viitor și suntem dornici să continuăm să aducem valoare și inovație în industria noastră. Mulțumim tuturor – angajați, parteneri și clienți – pentru susținere și încredere”, completează Albert Davidoglu, CEO Macromex.
Macromex a fost încă de la început un jucător puternic în piața de FMCG, iar din pasiunea de a fi mereu cu un pas înaintea tuturor și de a da startul tendințelor în domeniu, compania și-a lansat propriile branduri de produse congelate premium, a adus industria înghețatei la un nivel superior și a oferit clienților săi preparate ca la restaurantele de top.
Macromex
Macromex este o companie cu capital 100% românesc, care a dezvoltat mărci cu notorietate pe piața din România. Printre acestea se numără atât brandurile proprii: Masterbrand Edenia, Corso, La Strada, Food&Glory, Azuris și Casa Gruia, precum și mărci partenere, printre care: Philadelphia, Paula, Inedit, Akadia, Babybel, La Vache Qui Rit, Mars Ice Cream, Haagen Dazs și Farm Frites.