OLIVE ERA™ intră și pe piața din România, cu o linie de cosmetice hoteliere 100% verzi
Începând din această toamnă, linia de cosmetice OLIVE ERA, o gamă completă pentru hoteluri și centre SPA, este disponibilă și în România.
Dezvoltată inițial ca o gamă pentru destinațiile de wellness, Olive Era este astăzi o marcă ce cuprinde mai multe linii de amenities pentru hoteluri și destinații SPA, cu o distribuție internațională în opt țări din lume, inclusiv Australia, fiind preferată de lanțuri exigente de hoteluri de 4 și 5 stele, printre care Grand Hyatt, Momi Slow Living Hotel, The Excelsior Greece, diferite hoteluri care fac parte din lanțul Autograph Collection sau Sofitel.
Olive Era își dedică activitatea de cercetare și producție valorificării puterii naturii. Produsele sale răspund tendinței de a lua ce este mai bun din trecut și din prezent: combină progresele științifice moderne în îngrijirea pielii și beneficiile unor ingrediente deosebit de eficiente, perpetuate și sărbătorite de generații, cu originea în vechea tradiție greacă a frumuseții naturale.
În inima produselor Olive-Era se află uleiul de măsline organic, extras din măslinele cultivate cu grijă în solul fertil din Creta și o combinație puternică de ierburi și extracte naturale din fructe și plante, meticulos amestecate pentru a le debloca întregul potențial. Acest elixir, plin de antioxidanți, vitamine și grăsimi sănătoase, a fost prețuit de secole pentru proprietățile sale excepționale de hrănire profundă, vindecare și revitalizare, constituind secretul ritualurilor de frumusețe din Grecia Antică.
Cele patru linii complete propun ingrediente, extracte botanice și uleiuri esențiale pentru a crea formulări care sporesc sănătatea și frumusețea naturală a pielii: ceai de munte, rodie, ambră și sare de mare, mandarine, busuioc și lime.
Olive Era adaugă un strat suplimentar de exclusivitate facilităților SPA şi hoteliere, constituindu-se într-o alternativă sofisticată. Gama de SPA este bazată pe extractul de caviar, recunoscut pentru proprietățile sale anti-ageing, și extracte din diferite plante grecești, care potențează puterea de regenerare sau de protecție a barierei naturale a pielii.
În România, Olive Era își propune să își surprindă clienții venind în sprijinul proprietarilor și administratorilor de hotel atât cu soluții care presupun rapiditate și eficiență: soluții personalizate în legătură cu gamele alese, livrare rapidă, în trei – cinci zile, flexibilitate privind termenul de plată, cât și soluții sustenabile, care să ajute reducerea amprentei de carbon a unității de cazare. Gama propusă este „plastic verde”, fiind din polietilenă obținută din trestie de zahăr, compus ce are proprietatea de a absorbi dioxidul de carbon din aer și, în felul acesta, de a contribui la reducerea încălzirii globale.
„Există diferite modalități de a garanta performanța. Promisiunea noastră este dedicarea față de clienții noștri. Ceea ce ne recomandă nu este doar calitatea produselor Olive Era, care am convingerea că va face diferența și în experiența celor mai exigenți clienți, dar și felul nostru de a fi: iubim ceea ce facem și asta ne permite să fim mereu prompți, zâmbitori și cu soluțiile în buzunar”, Flavia Fițoiu, COO Olive Era România.
Pentru a rămâne fideli angajamentului de implicare și dezvoltare a societăților în care își desfășoară activitatea, Olive Era România și-a asumat ca obiectiv de responsabilitate sprijinirea educației în domeniul ospitalității și a devenit partenerul Asociației Edu4Turism și al Olimpiadei Internaționale a Meseriilor World Skills.