Crama Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019
Producătorul transilvănean Villa Vinèa anunță lansarea Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé din portofoliul său, care vine ca un răspuns la tendințele pieței de vinuri, în…
Citeste mai multProducătorul transilvănean Villa Vinèa anunță lansarea Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé din portofoliul său, care vine ca un răspuns la tendințele pieței de vinuri, în…
Citeste mai multîn acest an Expressoft Technology și-a adaptat strategia, axându-se pe susținerea hotelurilor, restaurantelor și magazinelor în implementarea de noi tehnologii menite să servească mai bine nevoile clienților,…
Citeste mai multVinul young.LILIAC, ce face parte din portofoliul Cramei Liliac, este singurul vin care își schimbă eticheta în fiecare an. Conceptul etichetei de anul acesta, care punctează un…
Citeste mai multLe 5 Stagioni nu este doar o linie completă dedicată universului pizzei, ci este prima linie de făinuri și amestecuri speciale, născută în Italia și studiată îndelung…
Citeste mai multCel de-al patrulea val al pandemiei de COVID stârnește sentimente contradictorii în rândul românilor. Cei mai mulți sunt optimiști, însă există o mare parte a populației se…
Citeste mai multToamna aceasta, Dorna anunță un nou angajament asumat pe termen lung, ca parte a strategiei sale de sustenabilitate – devenind apa care are grijă de ape. în…
Citeste mai multEdiția 2021 a competiției Arena Bucătarilor este transformată într-un proiect de responsabilitate socială, Selgros Cash & Carry donând peste 2.000 de meniuri gătite de chefi de renume…
Citeste mai multSelgros Cash & Carry este noul membru afiliat al Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), mișcare ce vine în continuarea strategiei de parteneriat cu…
Citeste mai multData de 3 Iunie a fiecărui an va fi sărbătorită, de acum inainte, ca “Ziua Internațională de Fetească regală”, proclamație generate la initiațiva lui Octavian Isailă, “arhitectul” reconstrucției…
Citeste mai multCel mai recent proiect de comunicare al Alexandrion Group, realizat de către Foodwise Marketing, are în prim plan brand-urile Brâncoveanu Vinars și Crama The Iconic și implică…
Citeste mai mult