Planurile BONAS pentru HoReCa

Planurile BONAS pentru HoReCa
person Horeca
access_time_filled

Bonas a luat ființă de la un vis, un vis pe care Vasile Naș a reușit, cu multă muncă, să îl materializeze. Ulterior visului acestuia i s-au alăturat fratele, Emil, iar apoi cumnatul Petru Brad. Împreună au reușit să pună pe picioare un business care de la bun început a avut ca scop folosirea laptelui proaspăt ca unică materie primă. Detalii ne-a oferit Vasile Naș, fondatorul Bonas.

Când și cum a încolțit ideea acestui business în mintea dumneavoastră și care a fost parcursul până în acest moment?
Ideea acestui bussines a încolțit acum 30 de ani, în 1991, dintr-o dragoste și o pasiune pentru tot ceea ce înseamnă produse naturale din lapte. Scopul Bonas a fost de la bun început folosirea ca unică materie primă a laptelui proaspăt, procesat imediat după mulgere.
Încet, am ajuns să facem din vis realitate construind fabrica din Dezmir, locul de baștină, unde procesam între 200 și 400 litri de lapte proaspăt pe zi pentru a scoate unul dintre cele mai bune produse ale noastre, până și în ziua de azi: telemeaua. Ulterior, extinzându-ne, am reușit să avem prima linie de pasteurizare. Așadar, a apărut un al doilea produs pe lista noastră: laptele de consum.
Determinați de clienții noștri și de lucrurile pozitive din jur, am învățat să smântânim laptele și să închegăm cașcavalul, diversificând astfel gama de produse.
Azi, cu mândrie spunem că am ajuns să punem în mișcare, zilnic, 15 mii de litri de lapte, colectat cu mare grijă de la fermieri dedicați din împrejurimile Clujului.

Care este oferta de produse a companiei pentru segmentul HoReCa?
Oferta noastră de produse este destul de versatilă. Gama noastră cuprinde 57 de produse ambalate și vrac, de la kefir, sana, iaurt, până la cașcaval afumat sau Brânza Bonas. Pentru segmentul HoReCa am gândit special produse ambalate corespunzător, pentru o manipulare mai ușoară și cu gramaje mai mari.

Care sunt atuurile principale ale produselor?
Produsele Bonas se diferențiază pe piața din România tocmai datorită faptului că noi alegem să folosim ca unică materie primă laptele proaspăt colectat de la fermele de pe lângă Cluj. Ne diferențiem, fără doar și poate, față de ceilați pentru că iubim ceea ce facem și se vede! Se vede calitatea produselor noastre, care este neîndoielnică și gustul natural, care este incomparabil. Alegem de 30 de ani să păstrăm rețetele care ne-au consacrat și să nu adăugăm conservanți și aditivi sintetici. Pentru noi, contează calitatea, nu cantitatea.

Ce puteți spune despre colaborarea actuală cu operatorii HoReCa?
Colaborarea noastră cu sectorul HoReCa a fost mereu una fructuoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând prin faptul că suntem mereu deschiși la cereri speciale, fie prin formele de ambalare, fie prin produse create special pentru client, asigurând livrare zilnică. În al doilea rând, având atât de multe produse listate, clientul își poate alege foarte ușor ceea ce i se potrivește, iar, nu în ultimul rând, calitatea produselor noastre este cea care vorbește de la sine.

Ce puteți spune despre obiceiurile de cumpărare ale românilor în ceea ce privește produsele companiei, în această perioadă?
Obiceiurile românilor nu s-au schimbat foarte mult, deținem o clientelă fidelizată pentru care suntem foarte mulțumitori. Trendul pe care am observat că îl urmează piața este în rândul tinerilor de a căuta mai mult produsele naturale, bio etc.

Cum credeți că se pot schimba obiceiurile de cumpărare/educa gusturile pentru lactate de calitate?
Atrăgând atenția consumatorilor asupra ingredientelor din produse și punând accent pe conținutul de lapte și ingrediente naturale.

Este o perioadă în care se vorbește mult despre încurajarea/susținerea producătorilor locali. În acest sens, ce măsuri/inițiative credeți că ar fi nevoie?
Producătorii locali intâmpină greutăți din cauza invaziei de produse de import cu conținut sportit de aditivi și înlocuitori. Credem că este important să fie evidențiată originea locală a produselor care se oferă spre consum.

Cum s-au schimbat lucrurile în timpul pandemiei pentru BONAS, dar și în pragul crizei financiare de care se vorbește și ce strategii ați găsit pentru a traversa această perioadă dificilă pentru mulți producători?
Spre norocul nostru pandemia a trecut pe lângă noi fără să lase prea multe urme și sperăm că această criză, despre care se vorbește, să treacă la fel, însă din acest punct de vedere simțim că noi vom avea un punct forte deoarce prețurile produselor noastre sunt încă sub media de piață fiind considerate ieftine și accesibile pentru orice tip de clientelă.

Ce planuri de companie aveți pentru perioada următoare? De asemenea, intenționați să introduceți si alte produse in portofoliu? Care?
Societatea este în plină dezvoltare, urmând a da în folosință, în viitorul apropiat, a unei secții de brânzeturi maturate și a unei linii mari de înghețată. Vrem să dezvoltăm producția pentru laptele de cafea, un produs special creat pentru cafenele și iubitorii de cafea, mozzarella bocconino, brânzeturi fermentate, creme de brânză și iaurturi cu fructe. Pentru a ajuta sectorul HoReCa, intenționăm să dezvoltăm producția de lactate care se consumă mult în acest sector: brânzeturi de calitate pentru bucătărie cu specialități și gusturi rafinate.

De unde și cum se pot comanda produsele BONAS și care ar fi pașii în stabilirea unei colaborări între companie și un operator HoReCa?
Produsele Bonas se pot vizualiza pe site-ul nostru bonas.ro iar comenzile se pot face atât pe mail, comenzi@bonas.ro, dar și telefonic, la 0744566065. Pe lângă acest fapt, dacă se dorește o colaborare cu noi, avem și agenți de vânzări care se pot deplasa la oricare locație HoReCa și pot prezenta catalogul de produse Bonas. Pașii sunt simpli, este necesar doar să fie consultat catalogul de produse Bonas, urmată de o ofertă de preț, iar ulterior, dacă totul este în regulă, se poate trece la încheierea unui contract.

Articole Recomandate

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302