Premiu pentru Parmafood Group Distribution S.R.L.
În cadrul Conferinței Internaționale a brandului TABASCO®, care a avut loc în perioada 10 – 12 Iunie, la Split, Croația, Parmafood Group Distribution S.R.L a câștigat cel mai mare premiu, Distribuitorul Anului, premiu acordat pentru cea mai bună distribuție, cea mai bună evoluție a cifrei de afaceri și cele mai bune acțiuni de marketing.
Parmafood a început importul brandului TABASCO® în 2012, iar creșterile constante de la an la an au dus inclusiv la creșterea categoriei.
Despre McIlhenny Company și TABASCO® Brand
TABASCO® este unul dintre cele mai cunoscute branduri internaționale, cu o istorie de peste 150 de ani și cu 195 de distribuitori internaționali.
TABASCO sos se produce în Avery Island, Louisiana – SUA, acolo unde la 1868 familia McIlhenny a produs legendarul TABASCO® sos de ardei roșii. Sosul TABASCO® este actualmente un produs de bază, atât în consumul casnic, cât și în restaurantele din întreaga lume, este produsul care definește o categorie. Compania, deținută și administrată în continuare de familie, produce numai sos de ardei și a dezvoltat, de-a lungul timpului, o gamă extinsă, din care în România sunt importate 4 produse : TABASCO® Sos ardei roșu, TABASCO® Sos ardei verde, TABASCO® Chipotle și TABASCO® Sriracha. Din septembrie 2022 se va lansa și pe piața din România cunoscutul lor sos TABASCO® Habanero.
Parmafood Group Distribution S.R.L. este o companie cu capital românesc înființată în 1991, în București, de către Eugen Savu. Inițial a pornit ca importator și distribuitor pentru producătorul Italian Parmalat, de unde provine de altfel și numele Parmafood, pentru ca, de-alungul anilor, să dezvolte numeroase branduri internaționale. Modelul de business reprezintă un parteneriat strâns cu furnizorii externi, începând cu construirea planului de business anual, a strategiei de dezvoltare, implementare și promovare.
Actualmente Parmafood este unul dintre principalii jucători de pe piața din România de import și distribuție a produselor alimentare și a băuturilor, cu o cifră de afaceri anuală de peste 250 milioane lei. Activitatea companiei de distribuție încearcă să mențină un echilibru între vânzările către comerțul cu amănuntul modern (IKA) și HoReCa, printr-o ofertă de produse care aduce beneficii prin complementaritate, atât clienților, cât și produselor.