Puratos România derulează un studiu de piață despre preferințele românilor pentru produse de patiserie și brutărie
Lansat în 2005, Sensobus este un laborator mobil de analiza senzorială și studii de piață, prin care se testează direct la locul de achiziție, preferințele consumatorilor români pentru produse de patiserie dulce sau brutărie.
În 2022, Sensobus este amplasat în parcarea Cora Pantelimon și oferă oportunitatea consumatorilor (zilnic, între 11.00-20.00) să interacționeze, să guste diverse tipuri de pâine cu maia sau checuri cu umpluturi surprinzătoare și să aleagă ce preferă. Consumatorii au astfel ocazia de a valida viitoare produse finite pe piața locală și să ofere producătorilor din industrie direcții clare pentru viitoare dezvoltări de produse.
Ce este Sensobus?
Sensobus este un instrument de analiză senzorială, lansat de Puratos Group la nivel global în 2005, un un laborator de analiză senzorială complet echipat, pe roți, cu care se testează preferințele de consum în locul unde consumatorii își fac cumpărăturile de alimente.
Cum funcționează?
Sensobus este dotat cu 8 unități individuale de analiză senzorială, unde fiecare consumator poate răspunde la o serie de întrebări legate de comportamentul și atitudinile de consum, iar experții Puratos le pot prezinta o selecție de produse, pe care le vor degusta și evalua în funcție de anumiți parametri.
Ce se testează?
9 – 11 mai: umpluturi nemaiîntâlnite de fructe
12 – 13 mai: specialități de pâine cu maia
Despre Puratos
Grupul Puratos este unul dintre producători globali importanți de materii prime pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie. Compania a fost fondată în Belgia în 1919, cu sediul central la Bruxelles, are peste 9.000 de angajaţi în 71 de ţări, deține 63 de unităţi de producţie şi 88 de centre de inovaţie, oferind clienților ingrediente calitative și nutritive adaptate cerințelor locale. Produsele Puratos sunt comercializate în peste 100 de ţări.
Puratos România oferă materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail, printr-o reţea de 10 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare.