Selgros România lansează prima campanie de imagine integrată

Selgros România lansează prima campanie de imagine integrată
person Horeca
access_time_filled

selgroscampanieSelgros România a lansat campania de comunicare „Selgros. Merită.” ” prima campanie integrată a lanțului de magazine cash & carry, care aduce companiei poziționarea ” „tot ce contează, începând cu cea mai bună carne” ” pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros îl oferă clienților săi: carmangeriile proprii, prezente în fiecare dintre cele 19 magazine.

Campania, semnată de agenția Propaganda, a fost lansată la finalul lunii aprilie și va fi comunicată pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media și PR.

Direcția strategică a campaniei a pornit de la ideea că, oricât de puternică și diferențiatoare ar fi carmangeria în piață, în mod normal, oamenii nu merg la cumpărături numai și numai pentru carne, mai ales atunci când vorbim magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Când fac un drum până la un astfel de magazin, românii merg să își facă aprovizionarea cu de toate, printre produse numărându-se și carnea.

Astfel, împreună cu agenția, a fost creată o platformă de comunicare în care vedeta este carmangeria, acompaniată întotdeauna de alte produse din oferta Selgros. De aici și poziționarea „tot ce contează, începând cu cea mai bună carne” exprimată printr-o campanie susținută de motive pentru care să vii la Selgros, plecând de la motivul principal ” carmangeria proprie.

campanieselgrosmerita

„Întreaga echipă Selgros este entuziasmată, mai ales că este prima campanie integrată a companiei noastre. Ne-am identificat imediat cu sloganul „Selgros. Merită.” pentru că definește foarte bine misiunea pe care Selgros o are pe piața românească, aceea de a oferi clienților servicii excelente care se traduc printr-un portofoliu bogat și diversificat și prin calitate înaltă, la prețuri avantajoase. Campania a fost creată în jurul carmangeriilor Selgros, de care suntem mândri și care sunt deja apreciate de clienții noștri fideli. De aceea, ne dorim mult să le facem cunoscute tuturor celor care pun preț pe calitatea produselor și a serviciilor.” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania.

Despre Selgros România

Selgros Cash&Carry România este una dintre cele mai importante companii din comerțul românesc, deschizând aici 19 magazine începând cu anul 2001, când s-a lansat în România. Selgros face parte din grupul elvețian TransGourmet.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302