TapTasty: Un Sistem Complet pentru Restaurante
Cum poate restaurantul tău să salveze bani în plină inflație? Fiecare proprietar de restaurant sau manager ar trebui să se orienteze înspre un sistem de restaurant care să valorifice 3 aspecte esențiale: automatizare, reducerea costurilor și fidelizarea clienților.
Un sistem all-in-one pentru restaurante te poate ajuta să faci exact acest lucru. Iată cum:
TapTasty: un sistem all-in-one
Serviciul TapTasty este un sistem complet care ajută la organizarea activităților zilnice ale unui restaurant, astfel că poate oferi în funcție de preferințe una sau mai multe din funcționalitățile de mai jos:
1. Aplicație de mobil personalizată
Cererea pentru aplicații mobile pentru restaurante va continua să crească datorită ușurinței procesului de a plasa o comandă și a confortului pe care o comandă digitală îl oferă.
Iată câteva dintre beneficiile unei aplicații mobile personalizate:
- Optimizează procesul de comandă și livrare.
- Oferă confort și libertate clientului de a comanda de oriunde, oricând, după preferințe: cu livrare, ridicare sau rezervare în locație.
- Poți obține feedback rapid din partea clienților.
- Pune la dispoziție rapoarte și statistici cu privire la produse, vânzări, clienți și comenzi în urma cărora îți poți segmenta clienții după anumite criterii.
- Îți permite generarea unor oferte personalizate și trimite email și notificări push direct în mâna clientului tău.
2. Modul de comenzi online
Cererea de comenzi online pentru cei din domeniul HoReCa continuă să crească în rândul consumatorilor. Așadar, există un potențial de piață uriaș care duce la creșterea veniturilor atunci când se utilizează un astfel de modul.
Iată câteva dintre beneficiile unui modul de comenzi online:
- Permite comenzi online nelimitate cu livrare sau ridicare și rezervare în locație, care nu sunt comisionate.
- Îți poți construi propria bază de date a clienților și poți recompensa clienții fideli.
- Permite editarea și actualizarea meniului digital în timp real atât în ceea ce privește conținutul, cât și prețurile.
- Poți crea campanii de marketing și oferte promoționale unui public țintă în baza unor rapoarte și statistici generate de modul.
- Deține și un panou de administrare a tuturor funcționalităților (comenzi, marketing, rapoarte, meniu, clienți etc.).
3. Ospătar digital
Una dintre cele mai mari probleme din domeniul HoReCa la momentul de față este lipsa de personal. De fapt, într-un studiu recent s-a constat că aproximativ 51% dintre proprietarii de restaurante susțin că angajarea, formarea și retenția personalului este cea mai mare provocare cu care se confruntă.
Iată cum te poate ajuta ospătarul digital:
- Clientul are posibilitatea de a comanda și plăti direct de la masă sau din orice loc ar scana codul QR al restaurantului, doar accesând meniul digital.
- Deține și un panou de administrare a tuturor comenzilor și a produselor în care pot fi urmărite și rapoarte pe tipurile de produse comandate de clienți.
- Permite editarea și actualizarea meniului digital în timp real atât în ceea ce privește conținutul, cât și prețurile.
4. Chioșcuri cu autocomandă
În ultimii ani, chioșcurile cu autocomandă au devenit o tendință mai ales în lanțurile de tip fast-food și fast casual, Mc Donald’s și KFC fiind printre primele care au implementat cu mult timp înainte această tehnologie.
Iată beneficiile chioșcurilor cu autocomandă:
- Clientul are posibilitatea de a accesa meniul și plăti comanda direct de la chioșc.
- Reduc timpul de așteptare pentru clienți cu până la 40%.
- Sugerează clienților articole complementare, crescând astfel încasările.
- Ține locul unui ospătar, fiind un ajutor în confruntarea cu lipsa de personal.
5. Driver App
Dacă în calitate de restaurant oferi și servicii de livrare cu flotă personală de livratori, deținerea unui driver app este obligatorie.
Iată cum te poate ajuta Driver App TapTasty:
- Automatizează și generează ruta optimă pentru livrare în timpul solicitat de client.
- Atât restaurantul, cât și clientul pot urmări comanda în timp real.
- Oferă date concrete despre timpul necesar pentru a finaliza o livrare.
Fidelizare cu TapTasty
TapTasty oferă multiple variante de marketing și fidelizare a clienților. Cel mai eficient marketing este cel de pe telefonul clientului tău, întrucât în marketingul online, șansa de reușită este exponențial mai mare decât în metodele de marketing convenționale.
Iată câteva dintre beneficiile instrumentelor de marketing TapTasty:
- Salvează bani prin utilizarea propriului canal de marketing de unde poți crea campanii, oferte promoționale, cupoane de reducere și pe care le poți trimite clienților tăi prin notificări push și email.
- Eficientizează marketingul din restaurantul tău prin mărirea frecvenței cu care clienții tăi cumpără prin notificările automate de tip push sau email.
- Te ajută să îți fidelizezi clienții prin construirea unui trib de clienți pe care îi poți cunoaște personal și cu care poți comunica eficient prin diferite campanii de marketing și fidelizare.
- Reduc costurile de marketing prin suita de funcționalități automate care te ajută să îți promovezi restaurantul la capacitate maximă.
Pe scurt
Sistemul TapTasty salvează bani.
Dacă optezi pentru o aplicație mobilă personalizată, beneficiezi de toate funcționalitățile sistemului TapTasty menționate anterior (modul de comenzi online, meniu digital, ospătar digital, chioșc cu autocomandă, rapoarte, marketing).
În funcție de modul în care te decizi să te adresezi clienților și de nevoia identificată în restaurantul tău, poți să alegi una sau mai multe din funcționalitățile sistemului TapTasty.
HINT: Dacă dorești să îți automatizezi afacerea prin soluțiile digitale menționate anterior, dar nu dispui de veniturile necesare, poți accesa fondurile europene pentru digitalizarea IMM-urilor. Mai multe informații găsești aici.
P.S. Aruncă o privire și la canalul TapTasty de YouTube pentru a fi la curent cu noutățile.