Un nou standard în industria fast-food: meniuri digitale și ecrane în bucătărie
În ultima perioadă asistăm la o maturizare a pieței și la crearea unui standard pentru orice afacere din zona fast-food: digitalizarea restaurantelor cu ecrane pentru comenzi, ecrane pentru listele de prețuri, meniuri digitale, ecrane la zona drive-thru. O direcție nouă o reprezintă ecranele pentru angajați, montate în bucătării. Care sunt avantajele și beneficiile digitalizării pentru fast-food-uri? Aflăm de la Mood Media – companie internațională de marketing ambiental, cu peste 200.000 de restaurante deservite în 100 de țări.
Meniul digital a devenit standardul industriei.
Orice fast-food are nevoie de o soluție rapidă, modernă, ușor de implementat și de actualizat pentru a difuza meniurile și a evidenția preparatele-vedetă. Meniurile digitale sunt cea mai bună carte de vizită, aici comunicați imaginea de marcă și poziționarea de piață. Și sunt cel mai bun instrument de vânzare – studiile arată o creștere a vânzărilor cu 30% atunci când se trece la digital.
Comunicarea digitală în bucătării este o direcție strategică care merită luată în calcul.
Training eficient și constant
Atunci când pleacă un angajat, se pierde toată experiența acumulată. Evitați golurile de informații prin centralizarea digitală a materialelor de training și de securitate. Puteți scădea costurile cu training-ul noilor angajați prin afișarea politicilor interne și procedurilor de siguranță. Formarea angajaților poate fi realizată cu filme și animații – conținutul grafic este mult mai ușor de reținut de către creier decât informația scrisă, iar atenția angajaților poate fi la cote înalte. Nu mai este nevoie să blocați activitatea echipelor de seniori care să aloce timp pentru formarea angajaților noi. Conținutul training-urilor poate fi ușor actualizat. Puteți corecta rapid erorile angajaților prin comunicarea unor mesaje de reminder sau pentru a întări regulile de igienă.
Atenuați bariera de limbă
Forța de muncă din România își schimbă rapid componența cu lucrători din alte regiuni ale lumii. Afacerile trebuie să se adapteze, mai ales în industria restaurantelor, unde contactul cu clienții este foarte personal. Folosiți ecranele digitale pentru a difuza traning în mai multe limbi pentru a asigura o înțelegere mai bună. Difuzați scurte dicționare cu termenii cei mai utili și uzuali pentru a evita confuzia și a preîntâmpina întrebări. Scădeți timpul necesar pentru explicații și traduceri ca să-l folosiți pentru creșterea afacerii.
Creați o comunitate și fidelizați angajații
Construiți relații mai personale cu angajații și un mediu de lucru unde oamenii să se simtă valorizați. Difuzați fotografii de echipă, celebrați zile de naștere sau premiați angajații-model. Angajații mai motivați, care se simt parte a unei echipe, vor fi mai fideli și mai zâmbitori față de clienți. Ecranele pot difuza conținut diferit în funcție de turele angajaților. Personalizați comunicarea și veți reduce rata de turnover.
Articol oferit de Mood Media — lider global în furnizarea soluțiilor de Marketing Ambiental.
www.moodmedia.ro