Ursus Breweries lansează în România Asahi Super Dry

Ursus Breweries lansează în România Asahi Super Dry
person Horeca
access_time_filled

asahisuperdryUrsus Breweries lansează în România Asahi Super Dry, berea japoneză numărul 1 în lume* și berea numărul 1 în Japonia, o bere cu gust fin și răcoritor, desăvârșit prin tehnologia japoneză.

Asahi Super Dry este primul produs din portofoliul Asahi Breweries Europe Ltd. lansat pe piața românească sub licența care completează portofoliul Ursus Breweries de mărci super premium.

Asahi Super Dry este o bere blondă nepasteurizată, cu o aromă complexă, fabricată din cele mai fine ingrediente, care îi conferă o aromă sofisticată, un gust fin, proaspăt și răcoritor (Super Dry), desăvârșit prin tehnologia japoneză. Pe langă ingredientele de bază, apă, malț, hamei și drojdie, Asahi Super Dry conține și un ingredient inedit, specific culturii japoneze și anume orezul, care îi conferă un gust delicat și completează aroma produsului.

Berea se produce printr-un proces de fabricație care implică tehnologii inovatoare special create pentru a asigura gustul optim Super Dry. Prin procesul de micro-filtrare și maturare extinsă se obține prospețimea celui mai pur gust Karakuchi. De asemenea, nivelul de fermentare ridicat îmbunătățește prospețimea și contribuie la obținerea unui gust curat și răcoritor, completat de o spumă consistentă.

Preocuparea continuă pentru îmbunătățirea calității și a perfecționării gustului Super Dry a făcut ca Asahi Super Dry să fie medaliată cu aur la numeroase concursuri internaționale – la World Beer Cup în 2014 (cunoscută și ca Olimpiada berii) și la Bruxelles Beer Challenge în 2015.

Cunoscut sub numele de Karakuchi în limba japoneză, gustul fin și răcoritor Super Dry este cu siguranță elementul diferențiator al mărcii Asahi Super Dry pe piața din România. în 1987, când s-a lansat în Japonia, a produs o revelație în categoria de bere datorită gustului unic și mai ales datorită faptului că era ușor de băut și se putea savura lângă orice tip de mâncare, chiar pește sau fructe de mare, specifice culturii japoneze. Consumatorii au apreciat imediat acest lucru, și Asahi Super Dry a devenit în scurt timp nu doar berea nr. 1 în Japonia, ci și cea mai bine vândută bere japoneză din lume, fiind prezentă deja în cca. 70 țări. Suntem încântați că lansăm acum Asahi Super Dry în România în segmentul super premium, unde consumatorii caută gusturi inedite și sofisticate. Credem că acest tip complet nou de bere, care conține și un ingredient inedit – orezul, le va satisface din plin curiozitatea și nevoile.”, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.

lansareasahi

Ambalajul completează la nivel vizual povestea berii japoneze numărul 1 în lume* și numărul 1 în Japonia cu o etichetă minimalistă, urbană și sofisticată. Eticheta argintie conține simbolul Karakuchi, o pictogramă kanji care semnifică „dry taste”.

Noul sortiment este disponibil în lanțurile de comerț modern și în variate locații din întreaga țară, într-o variantă exclusivă de ambalaj – sticlă nereturnabilă de 330 ml.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și începând cu 31 martie 2017 este parte din Asahi Breweries Europe Group.

*Raport GlobalData, volum de vânzări, 2016 – ultima ediție a raportului.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302