Cât ceai au consumat românii în timpul ieșirilor în oraș, în 2012

Cât ceai au consumat românii în timpul ieșirilor în oraș, în 2012
person Horeca
access_time_filled

ceainegruRomânii care beau ceai în timpul ieșirilor în oraș au consumat, în 2012, peste 1,5 milioane de pliculețe de ceai Lipton, conform datelor furnizate de Unilever Food Solutions. În rândul sortimentelor preferate ale acestora conduce ceaiul negru cu fructe (Forest Fruit), urmat de ceaiul verde cu mentă (Green Tea Mint) și de cel de lămâie (Lipton Lemon). 

În 2012, consumul de ceai out-of-home a crescut față de anii precedenți și este preconizat un trend ascendent pentru perioada următoare. Fiecare tip de ceai este asociat cu caracteristici diferite: ceaiul negru, cel mai popular sortiment, comandat în diferite combinații, este consumat de obicei ca substitut al cafelei, iar cel verde este consumat datorită proprietăților sale antioxidante și detoxifiante. Ceaiurile verzi și de fructe sunt comandate de obicei dimineața.

Consumul de ceai aduce o serie de beneficii atât pentru minte, cât și pentru corp. Conținutul de cofeină energizează, stimulează atenția și îmbunătățește timpul de reacție, însă, spre deosebire de cafea, consumul de ceai de-a lungul unei zile cauzează arareori întreruperi ale somnului. Băutura conține și teanină, o substanță care provoacă o stare mintală alertă, dar relaxată. Consumul de ceai hidratează și aduce un aport de antioxidanți care protejează corpul de radicalii liberi.

Recomandările din meniuri și cele ale ospătarilor contează foarte mult în alegerea unui ceai. Localurile românești merg de obicei pe gusturile cunoscute. Direcția este dată de responsabilii de achiziții, care influențează alegerea gamei în funcție de gusturi. Pentru noua gamă de ceaiuri, le-am recomandat proprietarilor de localuri să listeze întreaga gamă de ceaiuri, pentru a putea observa care sunt cele mai populare printre clienți„, declară Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader Unilever Food Solutions România. „Interesul crescut pentru ceaiuri arată că această băutură nu mai este percepută în totalitate ca fiind asociată cu stările gripale, ci că este o opțiune sănătoasă, la îndemână în orice moment al zilei”, adaugă aceasta.

consumuldeceaiinoras

„Cele mai populare sortimente din noua gamă sunt ceaiul cu fructe de pădure și infuziile, dar se înregistrează creșteri și pentru ceaiul verde. În această perioadă, cele mai mari vânzări se înregistrează pe Valea Prahovei ” cateva mii de pliculețe pe zi”, declară Cristian Jitaru, reprezentant vânzări Lipton.

Anul acesta, Lipton a lansat o nouă gamă de ceaiuri pentru Horeca, cu patru categorii: ceai negru (English Breakfast, Earl Grey, Russian Earl Grey), infuzii (Camomile, Peppermint, Fruits Infusion, Lime, Rooibos, Rosehip), ceai verde (Green Tea Mint, Green Tea Citrus și Green Tea Orient) și ceai cu fructe (Blue Fruits, Forest Fruits, Strawberry și Lemon).

Ceaiurile Lipton sunt certificate de Rainforest Alliance, o organizație ce are ca scop protejarea ecosistemelor în mod sustenabil.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302