Ceainăria Joie de Vivre își propune să “dezghețe” consumul de ceai pe piața HoReCa

Ceainăria Joie de Vivre își propune să “dezghețe” consumul de ceai pe piața HoReCa
person Horeca
access_time_filled

joiedevivre1Luna aceasta se împlinesc 3 ani de când Joie de Vivre, Salon du The și-a deschis porțile pe străduțele întortocheate și pline de istorie ale Cotroceniului. Cu ocazia aniversării a 3 ani de activitate, reprezentanții ceainăriei anunță și noile direcții „educaționale” ale ceainăriei pentru perioada imediat următoare.

„Punem mare preț pe ceai și beneficiile acestuia, ca atare vom derula periodic în locația din Cotroceni, degustări de ceai gratuite, astfel încât oaspeții noștri să înțeleagă „calea ceaiului” și să „dezghețăm” cumva comsumul de ceai pe piața HoReCa din România”, susțin reprezentanții Joie de Vivre. 

Ceainăria Joie de Vivre a trecut de la deschidere prin mai multe schimbări de management, business-ul cu „ceai” nefiind unul dintre cele mai comune în România.

Creșterea pieței de ceai din România, piață asimilată de cele mai multe ori cu „ceaiul la plic” la nivel local, se poate face numai prin înțelegerea în profunzime a obiceiului de consum actual, susțin reprezentanții Joie de Vivre. Noul meniu al Joie de Vivre, Salon du The cuprinde peste 70 de sortimente de ceai, marea majoritate având la bază ceai verde, negru sau alb, însă consumul se concentreză în proporție de 80% pe sortimente de rooibos și infuzii de plante și fructe.

În România, în acest moment, nu există o bună cunoaștere a proprietăților și a calităților extraordinare ale ceaiului, marea majoritate a musafirilor noștri alegând locația pentru „starea” pe care le-o oferim prin ambianță, decor, gust și servire. Cred că această „stare” ar putea fi amplificată dacă ar exista o mai bună educație în ceea ce privește beneficiile ceaiului în general. Vom demara o serie de degustări de ceai, cu rol educațional, tocmai pentru a le explica celor ce ne vor trece pragul la aceste evenimente, că dincolo de frumusețea locului și dulceața infuziilor de plante și fructe există nenumărate alte beneficii și gusturi noi pe care aceștia le pot descoperi într-o ceașcă de ceai verde sau de ceai negru cu lapte. Asemenea, investim într-o mai bună instruire a colegilor noștri care servesc ceaiul pentru a putea face recomandări oaspeților asupra celor mai potrivite tipuri de ceai în funcție de momentul zilei sau de efectul pe care aceștia și-l doresc de la ceașca din fața lor„, declară Adelina Popa,  PR Manager Joie de Vivre.

Tot pentru o mai bună cunoaștere și o promovare intensă a beneficiilor ceaiului, din luna octombrie, meniul Joie de Vivre, se îmbogățește cu șase noi creații de ceaiuri și infuzii – Fit for the Day, Wellness Tea, Woman Power, Relax Yourself, Gourmet Blend, Warm Soul  –  gândite să armonizeze simțurile și să revitalizeze trupul după o zi de muncă. O ceașcă de ceai bun, cu proprietăți corecte, joacă adesea un rol vital: arta de a prepara ceaiul ne forțează să ne concentrăm pe aici și acum, pe noi și nevoile noastre curente de bunăstare, ca mai apoi, imediat ce aroma ceaiului începe să iasă din ceașca de apă fierbinte să ne facă să evadăm din rutina zilnică, chiar dacă numai pentru câteva momente.

„Sigur că am auzit cu toatele de la bunica, de la mama sau de la o prietenă care pune preț pe bunăstarea fizică de beneficiile de necontestat ale ghimbirului, ale plantei de coada șoricelului, ale crețișoarei, coada-calului, aloe vera, frunzelor de urzică, petalelor de margarete, petalelor de trandafir, florilor de lavandă, afinelor, petalelor de albăstrea, zmeurei, lămâiței, anasonului, hibiscusului, China Matcha. Cu toate acestea, statistic vorbind, cele mai multe dintre noi ne limităm la clasica ceașcă de cafea și uităm să avem grijă de simțurile și de trupul nostru. Mi-ar plăcea, atât din perspectiva business-ului Joie de Vivre, cât și din perspectiva de consumator, ca apelând la un efort susținut, să înclinăm statistica spre obiceiuri de consum cât mai sănătoase.”Adelina Popa, PR Manager Joie de Vivre.

Cele șase noi ceaiuri din meniul Joie de Vivre, au la bază ingredientele de mai sus și multe altele, alese cu grijă, dar mai ales combinate astfel încât fiecare sortiment să se plieze pe nevoile consumatorilor de bunăstare fizică, în fiecare zi.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302