Country Manager Nestlé România: “Consumatorii nu mai cer doar mâncare, cer mâncare bună”

Country Manager Nestlé România: “Consumatorii nu mai cer doar mâncare, cer mâncare bună”
person Horeca
access_time_filled

nestleromania„The consumers are not just asking for food, they are asking for good food, healthy food, in order to reach wellness”, Hervé de Froment, Country Manager, Nestlé România.

în zilele noastre, consumatorii nu mai cer doar mâncare, cer mâncare bună, a declarat astăzi Hervé de Froment, Country Manager, Nestlé România, subliniind că oamenii își doresc să mănânce sănătos pentru a atinge acea stare de bine mult râvnită în zilele noastre. Hervé de Froment a precizat că aceasta este direcția viitorului și a companiei Nestle, care se ghidează după sloganul “Good Food. Good Life”.

Nestlé – 150 de ani de nutriție

Nestle, cea mai mare companie de nutriție din lume, aniversează, anul acesta 150 de existență la nivel global și 20 de ani pe piața din România. în prezent, Nestlé este cea mai mare companie de nutriție din lume, deține peste 2.000 de brand-uri pe care le vinde în 189 de țări, are aproximativ 335.000 de angajați, 436 de fabrici în 85 de țări și a înregistrat, în 2015, vânzări în valoare de 88.8 bilioane CHF.

Nestle în România – scurt istoric

Compania și-a început activitatea în România în luna iulie 1995, cu o reprezentanță având doar 6 angajați și principalul rol de a importa cereale pentru micul dejun, cafea, hrană pentru bebeluși, supă instant și condimente.

La noi în țară, anul 2000 este considerat anul marilor începuturi. Achiziția mărcii Joe și a fabricii de la Timișoara are, cu siguranță, cel mai mare impact asupra companiei, reușind să crească considerabil business-ul local. Până în prezent, Nestlé a investit peste 10 milioane de euro în fabrica de la Timișoara și numără peste 300 de angajați. Inaugurată în 2000, fabrica a produs anual mai mult de 90 milioane de napolitane. Rețetele produselor Joe sunt continuu îmbunătățite prin reducerea conținutului de zahăr și grăsimi saturate.

în 2003, cea mai importantă piață pe care Nestlé nu activă era cea a condimentelor universale. Simțind că este momentul să facă o revoluție și aici, Nestlé lansează Maggi Secretul Gustului și scrie al doilea mare capitol din istoria companiei, la nivel local. Lansarea Maggi a triplat piața produselor culinare în România, la momentul respectiv. în prezent, rețetele produselor Maggi sunt continuu îmbunătățite.

2005 a fost anul revoluției adevărate în lumea cafelei. Până în acel moment, Nestlé România vindea doar cafea solubilă și, analizând nevoile consumatorului român, a hotărât să lanseze Nescafé 3 în 1. Inovația Nestle România în lumea cafelei a continuat și noi produse au luat piața locală prin surprindere: Nescafé Dolce Gusto în 2010 și Nespresso în 2015.

în prezent, portofoliul Nestlé România este format dintr-o gamă largă și diversificată de produse. Distribuția produselor se face atât în magazine, cât și în rețeaua HORECA și VENDING.

10 promisiuni, cu ocazia 150 de ani Nestle

După 150 de ani de “Good Food, Good Life”, Nestlé România duce mai departe credo-ul cu care a pornit la drum, în fața consumatorilor, în 1966, sub forma unui angajament extins: 10 promisiuni ținute zi de zi pentru o viață mai bună.

Prin cele 10 promisiuni pe care le ia în fața consumatorilor săi, Nestlé România continuă să își consolideze practicile pentru a se asigura că produsele sale îndeplinesc cele mai riguroase criterii globale de comercializare, inovează permanent rețetele produselor în contextul unei alimentații echilibrate, continuă programele educaționale în parteneriat cu cei mai importanți susținători ai unui stil de viață sănătos”, spun oficialii companiei.

Cele 10 promisiuni ale companiei sunt:

#1: Crestem generații sănătoase (detalii AICI)

#2: îmbunătățim continuu produsele pentru copii (detalii AICI)

#3: Promovăm un stil de viață sănătos pentru copii (detalii AICI)

#4: Oferim dulciuri potrivite pentru o alimentație echilibrată (detalii AICI)

#5 Comunicăm transparent (detalii AICI)

#6 Eliminăm grăsimile nesănătoase (trans) din produse (detalii AICI)

#7 Comunicăm cu grijă pentru copii (detalii AICI)

#8 Avem grijă de animalele de companie (detalii AICI)

#9 Asigurăm plăcerea cafelei naturale în fiecare zi (detalii AICI)

#10 îmbunătățim continuu rețetele (detalii AICI).

“Anul 2015 a fost un an foarte bun pentru Nestlé România: am înregistrat o creștere de peste 7% comparativ cu anul 2014, și suntem lideri pe 3 dintre cele 10 piețe pe care activăm: în categoria alimentelor pentru sugari și copii mici, cu o cotă de piață de 58%; piața cerealelor pentru mic dejun cu o cotă de piață de 48,1% și cea a cafelei solubile cu 35,8% cotă de piață. De aici pornesc și optimismul și încrederea cu care am intrat în 2016: suntem siguri că această creștere va continua, iar Nestlé va rămâne în topul preferințelor consumatorilor români”, declară Hervé de Froment, Country Manager, Nestlé România.

Acesta a precizat că segmentul horeca reprezintă, de asemenea, o piață importantă pentru Nestle, o piață extrem de dinamică, compania înregistrând creșteri anuale de circa 4-5% pe acest segment de piață. Aproximativ 10% din vânzările companiei în România sunt realizate prin segmentul HoReCa.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302