Peroni Nastro Azzurro a readus spiritul Italiei în inima Bucureștiului la Casa di Peroni

Peroni Nastro Azzurro a readus spiritul Italiei în inima Bucureștiului la Casa di Peroni
person Horeca
access_time_filled

CASA DI PERONI 41. Cum si cand a luat nastere conceptul “Casa di Peroni” si ce v-a determinat sa implementati acest concept si in Romania? 

Prima ”Casa di Peroni” – ”The House of Peroni” – a fost inaugurată în 2013, la Londra, odată cu aniversarea de 50 de ani a Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul unu în lume. Din 2015, am implementat acest concept și în România din dorința de a oferi românilor experiențe autentic italiene și de a exemplifica atitudinea și stilul italian, dar și de a prezenta noul val de creativitate care definește cultura italiană contemporană și de a aduce în același loc vizionari din domenii variate, de la design, fashion, film și muzică la mâncare și băuturi în care berea este ingredientul care oferă savoare.

”Casa di Peroni” aduce în atenția consumatorilor o experiență unică și exclusivistă care transpune valorile Peroni, iar în fiecare an, invităm publicul să descopere un nou concept care pune în evidență frumusețile Italiei, dar și locații elegante din România. Mai mult, faptul că aceasta este deschisă pentru o perioadă limitată de timp îi conferă o atractivitate și mai mare.

2. Care este “misiunea”/scopul Casa di Peroni si ce ne puteti spune despre editia din acest an?
”Casa di Peroni” aduce un colț de Italia în România și oferă publicului oportunitatea de a exprimenta stilul de viață relaxat și elegant caracteristic italienilor. Mai mult, prin intermediul ”Casei di Peroni” dorim să celebrăm atitudinea și valorile italienești, indiferent că vorbim despre mâncare, cinematografie, fashion sau design. Dorința noastră este de a oferi oamenilor posibilitatea de a interacționa cu Italia din mai multe perspective.

Anul acesta, am inaugurat cea de-a treia ediție ”Casa di Peroni” într-unul dintre cele mai frumoase și elegante locuri din București – Linea/ Closer to the Moon. Timp de șase săptămâni am invitat publicul să descopere o experiență culinară autentic italiană, cu o abordare modernă. Sub conceptul ”Il Gusto D`Italia” am explorat trei regiuni din Italia: zona de Sud cu rafinamentul de pe Coasta Amalfi și binecunoscuta insulă Sicilia, zona de Centru alături de stilul inconfundabil al Toscanei și zona de Nord ce cuprinde Alpii Italieni, Cinque Terre sau Lacul Como.

Mai mult, mii de vizitatori din ”Casa di Peroni” au gustat în exclusivitate Peroni Ambra, o bere specială cu o rețetă unică. O băutură de tip aperitiv care îmbină prospețimea și gustul răcoritor Peroni Nastro Azzurro cu Chinotto – un citric rar, autentic italian, cultivat și recoltat în regiunea Liguria din nord-vestul Italiei. De asemenea, meniul de mâncare a fost completat de o serie de cocktail-uri pregătite de Federico Riezzo, mixologist și Brand Ambasador Peroni Nastro Azzurro. în plus, ”Casa di Peroni” a fost gazdă pentru o multitudine de evenimente, de la proiecții de film și lansări de produse, la petreceri tematice și spectacole culinare.

3. Peroni Nastro Azzurro este un brand care a reusit (datorita comunicarii constante si inovative) sa-si croiasca un drum catre inima consumatorilor romani. Ce ne puteti spune despre strategia de comunicare si promovare a brandului pe piata din Romania?
Peroni Nastro Azzurro este construit în jurul stilului și atitudinii italiene. De la relaxare și energie la entuziasm și pasiune, am cumulat aceste caracteristici în #amoreperlavita, un concept ce evidențiază atitudinea italiană și ce înseamnă să îți trăiești viața la maxim și să îți urmezi inima astfel încât fiecare experiență să fie una memorabilă. Mai mult, identificarea mediilor de comunicare preferate de către publicul nostru ne-a ajutat să eficientizăm investițiile, astfel încât să avem un impact maxim, fapt ce a condus la creșterea indicatorilor de imagine și consum ai brandului.

CASA DI PERONI 34. Canalul horeca reprezintă o piață strategică pentru industria berii. Cum vedeti consumul de bere în acest segment, in prezent, (tendinte, obiceiuri de consum) si ce faceți in calitate de reprezentant al brandului Peroni pentru a stimula vizibilitatea si vanzarile Peroni Nastro Azzurro in segmentul HoReCa?
în ultimii ani, piața de bere a evoluat constant, spre sofisticarea și ”premiumizarea” preferințelor românilor către produse de mai bună calitate, ceea ce reprezintă un avantaj în categoria super-premium. Alături de partenerii noștri din segmentul HoReCa, ne dorim să oferim consumatorilor experiențe ce pun în valoare gustul și povestea Peroni Nastro Azzurro. în plus, anual, implementăm programe dedicate de activare pentru locații astfel încât să creștem oportunitățile de consum pentru brand, dar și vizibilitatea partenerilor în rândul publicului. Mai mult, urmând trendul de ”premiumizare” încercăm să răspundem trendului de sofisticare prin inovații, iar un exemplu potrivit este lansarea de anul trecut a Peroni Piccola, o sticlă de 250 ml care se diferențiază prin designul elegant, creat pentru a completa momentele în care stilul și bunul gust sunt în prim plan, disponibilă doar în locațiile on trade.

5. Care sunt principalele provocari pe care le intampinati in segmentul HoReCa?
Principala provocare oferită de segmentul HoReCa este identificarea locurilor potrivite pentru imaginea brandului, iar în România, locurile premium și super-premium sunt relativ puține. Vestea bună este ca mereu apar locuri noi, iar segmentul HoReCa super-premium este în creștere. Din fericire, pe lista Peroni Nastro Azzurro regăsim locuri în marile orașe din țară, ce ne oferă oportunitatea de a oferi publicului experiențe de consum autentice și să ilustrăm ce înseamnă stilul italian aplicat în România, iar ”Casa di Peroni” este un proiect care transpune foarte bine acest lucru – stilul și imaginea universului Peroni.

6. Ce obiective/proiecte speciale aveti & pregatiti pentru acest segment?
în primul rând, ne dorim să extindem lista de locuri unde Peroni Nastro Azzurro este prezent astfel încât să fie accesibil unui număr cât mai mare de oameni. în al doilea rând, ne dorim să găsim locațiile potrivite pentru ca publicul să se bucure de experiențe de consum autentic italiene și să interacționeze cu lumea Peroni Nastro Azzurro.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302