Începe “Il Gusto d’Italia”, campania Metro ce promovează gastronomia italiană

Începe “Il Gusto d’Italia”, campania Metro ce promovează gastronomia italiană
person Horeca
access_time_filled

gustulitalieilametroCu ocazia Zilei Naționale a Italiei, METRO Cash & Carry România demarează cea de-a cincea ediție „Il Gusto d’Italia”, program prin care compania celebrează cultura și gastronomia italiene. Ambasada Italiei la București și ICE – Agenția Italiană pentru Comerț Exterior sunt, și anul acesta, principalii susținători ai programului.

Gastronomia italiană s-a integrat foarte bine în obiceiurile românilor, ceea ce se reflectă în numărul mare de restaurante cu specific italian sau de localuri care introduc în meniu astfel de preparate. Prin sortimentul dedicat și prin serviciile de înaltă calitate, METRO Cash&Carry România își susține clienții care dețin restaurante cu specific italian, precum și mulți alți clienți care solicită produse din această categorie. Prin Il Gusto d’Italia, program cu tradiție în cadrul METRO, subliniem importanța gastronomiei italiene pe plan local„, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

În perioada 14 – 31 mai, METRO își întâmpină clienții cu o ofertă specială de peste 900 de produse cu specific italian, în magazinele sale din întreaga țară (cu excepția magazinelor METRO Punct). Oferta cuprinde produse din categorii diverse, precum: paste, sosuri, ulei de măsline, brânzeturi, preparate din carne (mezeluri), legume, pește, vin, fructe, un larg sortiment de capere, anghinare, cafea italiană și otet balsamic. Dintre acestea, peste 70 de produse aparțin unor branduri italiene recunoscute pe plan internațional. Noutatea acestui an constă în articolele-mărci proprii METRO, produse în Italia, precum sortimentul de măsline, paste și sosuri HoReCa Select; pe lângă acestea, mezelurile și brânzeturile cu sigla Cascina Verde Sole se regăsesc pe rafturile magazinelor noastre. 

Salut cu mare plÇŽcere inițiativa METRO Cash & Carry România  care, sub un titlu sugestiv („Il Gusto d’Italia” ” „Gustul Italiei”), va lansa în magazinele sale o campanie de promovare a produselor alimentare italiene, prin oferte promoționale și demonstrații culinare.  Și cu aceastã ocazie, METRO Cash & Carry România acordã atenția cuvenitã unei oferte alimentare de calitate„, a declarat Excelența Sa, domnul Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la București.

Domnul Luca Gentile, Director al Biroului de la București al ICE-Agenția Italiană pentru Comerț Exterior a declarat, la rândul său: „Produsele italiene sunt cerute în întreaga lume, nu numai pentru gustul lor, dar și pentru buna reputație pe care o au ca produse naturale, sigure și de calitate. Promoția Gustul Italiei, fruct al colaborÇŽrii deja tradiționale cu METRO Cash & Carry, reprezintÇŽ o ocazie pentru ca toți consumatorii și profesioniștii din domeniul HoReCa să aprecieze varietatea și calitatea produselor enogastronomice italiene, stimulând în același timp utilizarea acestora în alimentația cotidiană„.

METRO Cash & Carry România are în ofertă peste 900 de produse cu specific italian. Prin „Il Gusto d’Italia”, METRO creează în fiecare an oferte promoționale cuprinzătoare pentru a-și încuraja clienții să sărbătorească Ziua Națională a Italiei prin preparate specifice.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302