Nespresso intră pe piaţa din România

Nespresso intră pe piaţa din România
person Horeca
access_time_filled

nespresso2Nespresso, pionier și nume de referință la nivel global în domeniul cafelei porționate premium, a anunțat astăzi în mod oficial deschiderea operațiunilor sale comerciale în România. Începând din luna ianuarie a acestui an Nespresso a internalizat activitățile legate de gama sa profesională de la un partener extern, iar la începutul lunii iunie va lansa în România magazinul online www.nespresso.com precum și serviciul exclusiv de asistență telefonică dedicat clienților. Primul Nespresso Boutique din București își va deschide porțile spre finalul verii.

Clienții profesionali din România s-au bucurat deja, în ultimii 5 ani, de cafeaua de cea mai înaltă calitate Nespresso și au fost extrem de mulțumiți de produsele noastre. Dorim acum să le oferim tuturor iubitorilor de cafea experiența inegalabilă a unei băuturi excepționale, chiar la ei acasă, experiență de care beneficiază deja alte 62 de țări la nivel global„, a afirmat Christophe Cornu, Director Executiv Comercial al Nestlé Nespresso S.A.

Nespresso este acum unic distribuitor al produselor Nespresso Business Solutions destinate birourilor, hotelurilor, restaurantelor și cafenelelor de top din România. Nespresso oferă clienților săi din segmentul profesional o gamă diversificată de cafele Grands Crus de cea mai înaltă calitate și aparate dedicate, asigurându-le în același timp servicii și soluții personalizate, pentru a le satisface nevoile specifice.

În calitate de partener recunoscut al restaurantelor de lux din întreaga lume, suntem nerăbdători să dezvoltăm relații cu localurile românești specializate în gastronomie fină. Astfel, dorim să aducem în birouri și în hoteluri și restaurante de înaltă clasă cea mai bună cafea, o experiență rafinată pentru angajați și oaspeți„, a declarat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România.

Cafea de cea mai înaltă calitate pentru consumatori rafinați

Din recolta mondială de cafea, numai 1-2% îndeplinește cerințele stricte de calitate și profil aromatic stabilite de Nespresso pentru sortimentele sale Grands Crus. Brandul oferă o gamă de 23 de sortimente Grands Crus de înaltă calitate pentru a fi savurate acasă și 10 sortimente Grands Crus pentru clienții din segmentul de afaceri, pentru a satisface toate exigențele clienților săi.

Potențial de piață semnificativ

Consumatorii din România vor putea achiziționa începând cu luna iunie sortimentele de cafea Nespresso Grands Crus, aparatele de cafea și accesoriile prin intermediul Clubului Nespresso: online și prin serviciul exclusiv de asistență telefonică dedicat clienților. Primul Nespresso Boutique din București își va deschide porțile pe Calea Dorobanților spre finalul verii, oferind o experiență de brand unică, în măsură să satisfacă exigențele și preferințele individuale ale consumatorilor.

Lansarea Nespresso pe piața din România reflectă încrederea pe care o avem în economia românească„, a adăugat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România. „Aproximativ 90% dintre români beau cafea. În ultimii ani, obiceiurile lor au devenit mai sofisticate, și, ca urmare, piața cafelelor de specialitate a cunoscut o creștere puternică. Suntem de părere că potențialul în România pentru cafeaua porționată premium Nespresso este semnificativ.

Nespresso va oferi clienților din România aceleași produse care sunt disponibile și la nivel mondial.

Sursa: Comunicat de presă

Sursă foto: www.nespresso.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302