Oliviera.ro și Quicky.ro se alătură liderului mondial Delivery Hero

Oliviera.ro și Quicky.ro se alătură liderului mondial Delivery Hero
person Horeca
access_time_filled

mancarecomenzionlineLiderul pieței comenzilor de mâncare din Bulgaria și România, Hello Hungry, care operează în România platformele Quicky.ro și Oliviera.ro, se alătură familiei liderului mondial în comenzi de mâncare online și mobile Delivery Hero.

Acesta este rezultatul finalizării cu succes a tranzacției dintre Yemeksepeti și Hello Hungry, care operează de asemenea, prin intermediul companiei BG Menu, liderul pieței bulgare de profil, platforma BGmenu.com.

Compania Yemeksepeti a dobândit, astfel, o participație minoritară în Hello Hungry, după ce a fost achiziționată, la rândul ei, la începutul lunii mai, de către Delivery Hero.

BG Menu, deținător al BGmenu.com, este cel mai mare serviciu de comenzi de mâncare online și de catering din Bulgaria, cu peste  550 de restaurante înscrise în rețea și 50.000 de clienți anual. HelloHungry a intrat pe piața românească în 2014, după achiziționarea paltformelor locale Quicky.ro și Oliviera.ro, concentrându-se în primă instanță asupra pieței comenzilor de mâncare din București devenind rapid lider de piață.

Delivery Hero, liderul global al comenzilor de mâncare online și mobile, a anunțat achiziția Yemeksepeti într-o tranzacție evaluată la 589 milioane dolari SUA. Tranzacția extinde și mai mult poziția de lider de piață la nivel mondial al comenzilor realizate pe platforme online și prin intermediul dispozitivelor mobile a Delivery Hero, care procesează acum aproximativ 10 milioane de comenzi lunar, cifră ce depășește cu mult livrările altor jucători globali.

Compania Yemeksepeti a fost lansată în urmă cu 15 ani și este astăzi un brand extrem de popular în Turcia și procesează peste 3 milioane de comenzi lunar pe piețele mai multor țări. Compania se bucură de profit remarcabil, beneficiind de o creștere anuală puternică, de aproximativ 60%, și având o bază de clienți fideli și o paletă de servicii inovatoare.

Urcarea la bordul investitorului Yemeksepeti și, astfel, devenind parte a familiei Delivery Hero, reprezintă  un eveniment remarcabil nu numai pentru Hello Hungry și BG Menu, dar și pentru piața de livrare a produselor alimentare din Bulgaria și România. Semnarea aceastei tranzacții arată încrederea liderilor mondiali în potențialul serios al piețelor din Bulgaria și România„, a declarat Vladimir Davchev, fondator al BG Menu și Hello Hungry.

În 2014 numărul de livrări din România și Bulgaria aproape s-a dublat față de 2013. În primul trimestru din 2015 am realizat o creștere de aproximativ 40% a livrărilor comparativ cu primul trimestru din 2014. Iar tendința va fi de creștere în următorii ani„, estimează Davchev.

„Suntem foarte încântați să încheiem parteneriatul cu Hello Hungry și să contribuim la creșterea firmei. Atunci când intrăm într-o nouă piață, cele mai importante două elemente în asigurarea succesului sunt potențialul de creștere al pieței și alegerea partenerului local potrivit. Atât România cât și Bulgaria au potențial pentru dezvoltarea comenzilor și livrărilor de mâncare online, unde Hello Hungry are deja realizări remarcabile. Îmi exprim speranțele că, beneficiind de know-how-ul și perspectiva noastră inovatoare, vom ajuta Hello Hungry să-și continue succesul în regiune”, a declarat Nevzat Aydin, CEO, Yemeksepeti.

„În prezent, beneficiem de marea oportunitate de a utiliza cel mai bun know-how al doi lideri globali – Delivery Hero și Yemeksepeti. Primul a devenit Nr.1 din cauza înțelegerii profunde a serviciilor online, iar cel de-al doilea dispune de cele mai bune ratinguri în satisfacția și retenția clienților. Așadar, BG Menu și Hello Hungry au un avantaj imens – suntem Numărul 1 pe piața locală și învățăm de la cei mai buni”, spune Vladimir Davchev.

În România, am crescut mai mult de 70% în ultimele luni, după achiziționarea platformelor locale. Datorită potențialului de piață uriaș, estimăm o continuare a creșterii nu numai în comenzile alimentare de retail online și mobile, dar, de asemenea, pe segmentul corporativ. Avem oferte corporative speciale și servicii premium, iar acum, beneficiind de know-how și infuzia de capital din partea Delivery Hero și Yemeksepeti, vom avea puterea și cunoștințele necesare pentru a continua și mai rapid dezvoltarea noastră pe piața românească„, a adăugat Vladimir Davchev.

Potențialul considerabil de creștere al pieței comenzilor și livrărilor de mâncare se bazează pe noul stil de viață urban, pe măsură ce membrii unei familii sunt angajați și au tot mai puțin timp liber la dispoziție. Livrările de mâncare oferă o alternativă convenabilă de economisire a timpului la un preț rezonabil, atât acasă, cât și la birou. Potrivit unei analize BG Menu, un factor-cheie de creștere a pieței este constituit, deasemenea, de dezvoltarea rapidă a comețului online.

În prezent, 63% din toate comenzile BG Menu sunt realizate online. În doar câteva luni, comenzile online efectuate prin intermediul dispozitivelor mobile a crescut cu 250%. Deși analiza pieței pentru comenzi alimentare, în continuă creștere pe plan mondial (în valoare 70 miliarde de dolari SUA), arată că aproximativ 85% din comenzi sunt încă făcute offline, tendința spre online este puternică și clară și este de așteptat ca până în 2020, comenzile online să le depășească pe cele realizate prin telefon. Astfel, comerțul online este de așteptat să devină un factor de creștere major al pieței, în anii următori, atât în România cât și în Bulgaria.

Urmărind această tendință, Hello Hungry este pregătit să fie intermediarul perfect între clienți și restaurante, potrivit reprezentanților Hello Hungry. Conform celor mai recente studii, mai puțin de 1% din restaurantele din Bulgaria oferă opțiunea achizițiilor online. Prin urmare, platformele de livrare precum cele ale Hello Hungry oferă o opțiune inteligentă pentru ca majoritatea restaurantelor să se conformeze tendințelor pieței și să a ajungă la clienți fără a efectua investiții suplimentare în dezvoltarea și servisarea propriilor soluții online.

Sursă foto: www.kippreport.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302